Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انتقام‌جویی همسرسابق یک مرد از طریق حساب بانکی در همدان

انتقام‌جویی همسرسابق یک مرد از طریق حساب بانکی در همدان

مردی به پلیس فتای همدان مراجعه کرد و در شکایتی گفت: مدتی بود کارت بانکی‌ام مفقود شده بود. برای پیگیری موضوع به بانک مراجعه کردم و متوجه شدم از حسابم در چندین فقره مبلغ ٣٩‌میلیون ریال برداشت شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد این مبلغ برای خرید اینترنتی به صورت شارژ تلفن همراه سرقت شده است و در نهایت معلوم شد شخصی که اقدام به برداشت از حساب شاکی کرده همسر دوم اوست که از طریق فعال‌کردن رمز دوم اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

به‌این‌ترتیب متهم با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد. این زن در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی با توجه به ادله موجود، در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود اعتراف و بیان کرد: قبلا که همسر این مرد بودم، رمز دوم را تعریف کردم و بعد از جدایی به قصد انتقام‌جویی از حساب او برداشت می‌کردم‌.

رئیس پلیس فتای استان همدان‌ با اشاره به این پرونده به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و رمز حساب‌های بانکی خود را به صورت مستمر تغییر دهید.

سرهنگ سرخوش با بیان اینکه برداشت‌های غیرمجاز در قالب خریدهای اینترنتی صورت می‌گیرد، گفت: ضرورت دارد حتما شهروندان رمز دوم حساب‌های بانکی خود را نیز تغییر دهند تا مانع برداشت‌های غیرمجاز شوند.

او اضافه کرد: اگر افراد بخواهند با انگیزهایی مثل تسویه‌حساب شخصی، انتقام‌جویی و اخاذی عمل کنند علاوه بر اینکه مشکل حل نمی‌شود، احتمال به‌وجودآمدن مشکلاتی بدتر نیز وجود دارد./ شرق

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن