Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 220 کيلوگرم ترياک در همدان

کشف 220 کيلوگرم ترياک در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 220 کيلوگرم ترياک و دستگيري 3 قاچاقچي در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "کامراني صالح" در تشريح اين خبر گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان بر روي يک باند قاچاق مواد مخدر، مشخص شد قاچاقچیان با بارگیری يک محموله سنگين ترياک از استان هاي مرکزي کشور، قصد انتقال آن به استان همدان را دارند.

وی افزود: طي اقدامی هوشمندانه مأموران پلیس ، 2 خودرو  حامل محموله ها در ورودي شهر همدان شناسايي و متوقف شدند.

سردار کامراني صالح ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته از این خودروها، 220کيلوگرم ترياک که با مهارت خاص در لوله های پلاستیکی جاسازی شده بود کشف و 3 قاچاقچي دستگير  که به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای بیش از 80 طرح عملیاتی و پاکسازی در سطح استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 80 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان متلاشی شده و کشفیات مواد مخدر نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه بیان داشت : پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد ، توطئه ریشه دار نظام استکبار و دشمنان علیه جوانان و خانواده ها است که باید با آگاه سازی و اطلاع رسانی به قشر جوان و آینده ساز کشور آنان را از پیامدها و آسیب های فردی ، اجتماعی وخانوادگی، این بلای خانمان سوز ایمن کنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن