Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جلب رضايت مردم در ارتقاء سرمايه اجتماعي پليس تاثيرگذار است

فرمانده انتظامي استان همدان:
جلب رضايت مردم در ارتقاء سرمايه اجتماعي پليس تاثيرگذار است

فرمانده انتظامي استان، مهمترين سرمايه اجتماعي نیروی انتظامی را اعتماد مردم به پليس دانست و خاطرنشان کرد: جلب رضايت مندي شهروندان در ارتقا سرمايه اجتماعي و به تبع آن ارتقاء امنيت و احساس امنيت تاثيرگذار است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "کامرانی صالح" در کميسيون تحول کوپ استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پيشگيري از جرايم و کاهش آسيب هاي اجتماعي گفت: امنيت نياز تمام جوامع بشري است و انسان ها در کليه امور زندگي خود به امنيت نياز دارند.

وی مهمترين سرمايه اجتماعي نیروی انتظامی را اعتماد مردم به پليس برشمرد و خاطرنشان کرد: جلب رضايت مندي شهروندان در ارتقاء سرمايه اجتماعي و به تبع آن ارتقاء امنيت و احساس امنيت تاثيرگذار است.

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت بالای عملکرد کارکنان کلانتری ها وپاسگاه ها بیان داشت: اولویت در آموزش ها باید پرسنل کوپ باشند چرا که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند.

سردار کامرانی صالح در ادامه ضمن تاکيد بر رعايت حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع گفت: رعايت حقوق شهروندي، رسيدگي به مطالبات و خواسته هاي مردم و همچنين برخورد اخلاق مدارانه با مردم، افزايش رضايت مندي شهروندان از عملکرد پليس را در پي خواهد داشت.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: ارتقا امنيت، احساس امنيت، ايجاد محيطي همراه با آرامش براي شهروندان و پاسخگويي به نيازهاي مردم از مهم ترين دستاوردهاي پليس است.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه افزود: اميدواريم با همکاري همه مردم و دستگاه هاي دخيل در امر امنيت، شاهد کاهش ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي در جامعه و همچنين ارتقاء رضايت مندي شهروندان از عملکرد پليس باشيم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن