Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف هروئین از معده یک قاچاقچی در رزن

کشف هروئین از معده یک قاچاقچی در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف مواد مخدر صنعتی هروئین از معده یک قاچاقچی شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ محمدباقر سلگی اظهار کرد: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک خرده فروش، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران، پس از شناسایی محل فعالیت این قاچاقچی برای دستگیری او اقدام کردند که این قاچاقچی پس از دیدن ماموران اقدام به بلعیدن مواد مخدر فریز شده کرد.

وی ادامه داد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر بلافاصله این فرد را به بیمارستان رزن منتقل کرده و پزشکان قبل از بروز مشکل برای سلامتی این جوان ، بسته هروئین را از شکم وی خارج کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: وزن مواد مخدر کشف شده 2 گرم بود که در چند بسته قرار داشت و این بسته ها در یک نایلون فریز شده توسط قاچاقچی بلعیده شد.

سرهنگ سلگی اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این قاچاقچی جوان دارای چندین فقره سابقه محکومیت به علت خرید و فروش مواد مخدر بوده است.

وی با تقدیر از شهروندان به خاطر تعامل و همکاری با پلیس از مردم خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن