Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سرقت صوری، شاگرد عطاری را به دام انداخت

سرقت صوری، شاگرد عطاری را به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری دو کیف قاپ موتور سوار در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ پژمان قویمی یادآوری کرد: روز گذشته خبر یک فقره کیف قاپی به فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: عوامل کلانتری 13 عین القضات در محل حاضر شده و در تحقیقات اولیه متوجه می شوند کیف حاوی وجه نقد شاگرد عطاری هنگام خروج از بانک توسط 2 کیف قاپ موتورسوار به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: طبق اظهار کارفرما، وی یک فقره چک 30 میلیون ریالی به شاگرد خود تحویل داده تا آن را نقد کند ولی شاگرد او پس از بازگشت از بانک، از سرقت کیف حاوی پول خبر می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: ماموران در تحقیق از شاگرد مغازه عطاری متوجه اظهارهای ضد و نقیض او می شوند بنابراین برای انجام تحقیقات بیشتر وی را به مقر کلانتری منتقل می کنند.

سرهنگ قویمی ادامه داد: همزمان تیمی از دایره تجسس کلانتری 13 اقدام به رصد دوربین های مدار بسته مسیر و محل وقوع سرقت کردند.

وی افزود: مستندات و مدارک به دست آمده توسط پلیس گویای این بود که این سرقت صوری بوده و با همدستی شاگرد مغازه صورت پذیرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: شاگرد مغازه پس از مواجهه با مستندات، لب به اعتراف گشود و به برنامه ریزی برای انجام این کیف قاپی صوری با همکاری 2 دوست خود اعتراف کرد.

سرهنگ قویمی گفت: سارق چند ماهی در مغازه عطاری مشغول به کار بود و بارها اقدام به انجام امور بانکی و نقد کردن چک، بدون دستبرد به آن کرده است.

وی افزود: این فرد به علت مشکلات مالی اقدام به طراحی چنین نقشه ای کرد تا پس از به سرقت رفتن وجه نقد کسی به وی شک نکرده و صاحب مغازه نیز از او شکایتی نکند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: با همکاری شاگرد مغازه همدستان وی که 2 برادر 23 و 35 ساله بودند در منزل شخصی دستگیر شدند.

سرهنگ قویمی اظهار کرد: هر 2 متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن