Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آزادی بدهکارترین زندانی همدان

آزادی بدهکارترین زندانی همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: بدهکارترین زندانی جرائم غیر عمد این استان که راننده یک دستگاه اتوبوس بود، پس از تحمل حدود 6 سال زندان آزاد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، یدالله روحانی منش یادآوری کرد: خودروی این راننده اتوبوس آبانماه 88 هنگام انتقال زائران به سوریه در مسیر حلب - دمشق به علت ترکیدگی لاستیک واژگون می شود.

وی افزود: در این سانحه رانندگی 2 تن از زائران حرم زینب کبری (س) جان باخته و 14 نفر از سرنشینان نیز مصدوم و مجروح می شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: طبق رای مرجع قضایی این فرد به پرداخت 10 میلیارد ریال دیه ناشی از تصادف محکوم شد.

روحانی منش بیان کرد: پس از بروز این سانحه رانندگی سفارت ایران در سوریه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال غرامت به اولیای دم و مصدومان این سانحه دیدگان پرداخت می کند، همچنین 322 میلیون ریال از مبلغ دیه توسط بیمه دانا تامین و به شاکیان پرداخت می شود.

وی افزود: پس از رایزنی عوامل ستاد دیه با اولیای دم و دیگر شاکیان بخش اعظمی از بدهی این راننده زندانی از سوی آنان بخشیده می شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: در نهایت یک میلیارد و 530 میلیون ریال از بدهی این زندانی باقی مانده بود که تمامی آن توسط ستاد دیه در قالب کمک ویژه تامین شد.

روحانی منش اظهار کرد: با این اقدام بدهکارترین پرونده جرایم غیر عمد ستاد دیه استان همدان پس از سالها تلاش بسته شد و زندانی به کانون خانواده بازگشت./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن