Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بیش از 923 هزار قرص ترامادول در همدان

کشف بیش از 923 هزار قرص ترامادول در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 2 محموله به تعداد 923 هزار و 960 عدد قرص ترامادول قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در تشريح اين خبر بیان داشت: در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و در پي اجراي طرح هاي مبارزه با کالاي قاچاق، ماموران يگان امداد شهرستان بهار صبح امروز موفق به کشف 2 محموله قرص ترامادول قاچاق و دستگيري یک نفر در اين رابطه شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: اين 2 محموله که از استان هاي همجوار و مرزي در 2 خودرو سواري بارگيري شده بود، تعداد آن 923 هزار و 960 عدد بوده و ارزش ريالي آن بيش از ده ميليارد ريال است که پس از کشف هر 2 خودرو و یک نفر قاچاقچي دستگير شده و برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. وتلاش براي دستگيري افراد مرتبط ديگر با اين پرونده در دست اقدام پليس می باشد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه ابراز داشت: مي توان از ترامادول با نام اعتياد خاموش ياد کرده که در روزهاي اول مصرف به ظاهر علائم اعتياد را نشان نمي دهد اما با گذشت زمان در فرد مصرف کننده وابستگي و اعتياد ايجاد کرده لذا توصيه مي شود که با مد نظر قرار دادن اين اصل مهم که ترامادول فقط و فقط به عنوان مسکن و با نظر پزشک بايد مصرف شود و تمام موارد استفاده ديگر از ترامادول سوءمصرف تلقي شده که مي تواند عواقب جبران ناپذيري را با خود به همراه داشته باشد./ پایگاه اطلاع رسانی پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن