Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث خیابانی که به تصادف عادت کرده است

ترس مردم و خواب شهرداری همدان؛
خیابانی که به تصادف عادت کرده است

تصادف در خیابان ورودی کوی محمدیه همدان به اندازه ای تکرار شده که ترس را در دل مردم این منطقه مستولی کرده است.

به گزارش "همدان نیوز"، عصر امروز یک دستگاه پژو 206 در پیچ تند خیابان ورودی کوی محمدیه با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که به مجروحیت راننده منجر شد.

شاهدان حادثه می گفتند که تصادف در این منطقه به عادت تبدیل شده و هفته و یا حتی روزی نیست که این خیابان از تصادفات در امان باشد. علت آن هم وجود یک باغ در خیابان اصلی است که مانع دید کافی رانندگان شده و پیچ تندی را ایجاد کرده که دستاورد آن خودروهای مچاله شده است.

مردم منطقه کوی محمدیه بارها شاهد تصادف در این پیچ تند بوده اند و به گفته خود بارها نیز به شهرداری همدان مراجعه کرده تا فکری به حال این منطقه کنند اما با تنها چیزی که مواجه می شوند تصادف است و تصادف.

شاهدان می‌گفتند: متأسفانه همواره تصادفات متعدد در این منطقه هستیم و چون تنها مسیر ورودی و خروجی منطقه، این خیابان است با هربار تصادف، مسیر مسدود می شود و باید زمان زیادی را در ترافیک منتظر بمانیم. چنین اتفاقی برای ساکنین منطقه مدام تکرار می‌شود اما هیچ راه چاره‌ای از سوی شهرداری به عنوان متولی امر اندیشیده نمی‌شود.

مردم این منطقه از بی توجهی نهاد متولی گلایه مند بودند و گلایه خود را اینگونه مطرح می کردند که آیا باید تصادفات منطقه منجر به فوت شود و جان شهروندان را بگیرد تا کسی فکری به حال منطقه کند؟ چرا باید عدم عقب نشینی این باغ هر بار منجر به تلفات مالی مردم شود و هنوز پابرجا باشد؟

حال این شهرداری است که باید پاسخگوی سؤالات مردم این منطقه باشد که تا چه زمانی تصادفات و حوادث ناشی از نبود دید کافی در پیچ تند منطقه است، ادامه خواهد داشت؟

{nomultithumb}

 عکس: ارسالی شهروندان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن