Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث قاچاقچی مواد خوراکی وآشامیدنی در استان همدان به دام افتاد

قاچاقچی مواد خوراکی وآشامیدنی در استان همدان به دام افتاد

مدیرکل تعزیرات کومتی استان همدان گفت: 5/2 میلیارد ریال مواد خوراکی قاچاق در نهاوند کشف و پرونده آن درتعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: فردی قصد داشت مقادیر زیادی مواد خوراکی وآشامیدنی قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال را تحت عنوان بار علوفه به وسیله خودرو کامیون ترانزیت کند که دستگیر وپرونده وی به تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند ارسال شد.

وی با بیان اینکه متهم ، مواد خوراکی وآشامیدنی قاچاق را دربارعلوفه جاسازی کرده بود، اظهار داشت: متهم به دلیل عجز از ایداء وثیقه روانه زندان شد و پرونده وی هم اکنون درحال رسیدگی است که پس ازصدوررأی قطعی، جزئیات آن به اطلاع خواهد رسید.

محکومیت قاچاقچی پارچه درملایر

حسن پور با اشاره به محکومیت قاچاقچی پارچه در تعزيرات حكومتي ملایر به 31 میلیون ريال جریمه نقدی، یادآور شد: قاچاقچي پارچه علاوه برضبط كالا به نفع دولت به پرداخت جزاي نقدي درحق صندوق دولت نيز محكوم شد.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: فردی به وسیله یک‌دستگاه کامیون تعداد 26 طاقه پارچه به ارزش بیش از 30 میلیارد و 774 میلیون و 434 هزار ریال را به صورت غیر قانونی حمل می‌کرد که دستگیر و پس از اجرای تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق کالاوارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 31 میلیون ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد .

محکومیت میلیونی واحد عزیه سیگار قاچاق در ملایر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان همچنین از محکومیت مالی یک واحد صنفی در ملایر خبر داد و گفت: این واحد در تعزيرات حكومتي ملایر به بیش از159 میلیون ريال محکوم شد که جرم این واحد صنفی سیگار عرضه سیگار قاچاق بوده است.

حسن پور افزود: صاحب این واحد تعداد 148 هزارنخ سیگارقاچاق نگهداری وعرضه می کرد که پس از دستگیری و تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق کالاوارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 159 میلیون و 860 هزارريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن