Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادفات در همدان 3 کشته و 18 زخمی به جای گذاشت

تصادفات در همدان 3 کشته و 18 زخمی به جای گذاشت

بر اساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان در دو روز گذشته تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سه نفر را به کام مرگ کشاند.

به گزارش "همدان نیوز"، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین از برخورد خاور با تریلر و واژگونی یکدستگاه پژو 405 در آزادراه ساوه در روز پنج شنبه خبر داد.

علی اکبر شاهمردی گفت: برخورد خاور با تریلر در آزادراه ساوه به همدان متاسفانه یک کشته به جای گذاشت.

وی ادامه داد: در این حادثه که در ساعت 6 صبح روزپنج شنبه  در نزدیکی پل غزل اباد اتفاق افتاد راننده خاور به علت خواب آلودگی با تریلری که در کنار آزادراه توقف کرده بود برخورد کرد و متاسفانه راننده خاور در دم جان باخت .

شاهمردی اضافه کرد: نجاتگران مستقر در پایگاه تجرک با تجهیزات و ست نجات سریعا به محل حادثه اعزام شدند و راننده خاور را که به علت برخورد شدید در کامیون خود گرفتار شده بود رها سازی کردند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین افزود: حادثه دوم واژگونی یکدستگاه پژو 405 بود که در 5 کیلومتری پایگاه تجرک به سمت همدان در آزادراه ساوه رخ داد که منجر به مصدومیت دونفر از سه سرنشین خودرو 405 شد.

وی یادآور شد: مصدومین توسط نجاتگران و عوامل اورژانس به بیمارستان فامنین منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال احمر فامنین همچنین تصریح کرد: آزادراه همدان- ساوه جز این باز هم واژگونی به همراه داشت.

علی اکبر شاهمردی گفت: واژگونی پژو 405 و درادامه برخورد با گارد ریل در آزادراه ساوه به همدان این بار هم  چهار مجروح و زخمی بهمراه داشت.

وی افزود: در این  حادثه که در ساعت 16 جمعه در فاصله دو کیلومتری پایگاه به سمت همدان بوقوع پیوست سرنشین های خودرو به سختی مصدوم شدند.

رییس جمعیت هلال احمر فامنین یادآور شد: دو نفرازچهار سرنشین خودرو توسط نجاتگران و دو مصدوم دیگر هم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فامنین منتقل شدند .

شاهمردی ضمن تقدیر از زحمات نجاتگران هلال احمر درمحور های مواصلاتی استان گفت نجاتگران پایگاه تجرک آخر هفته پرکاری را پشت سر گذاشتند.

جان باختن دو نفر در تصادف پیکان و پژو در بهار

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار نیز از جان باختن دو نفر بر اثر تصادف سواری پژو با پیکان در جاده همدان- سنندج خبر داد.

مهدی حمزه با اشاره به برخورد پژو روا با پیکان در جاده همدان به سنندج خاطرنشان کرد: این حادثه که درمقابل ایستگاهcng شهیدی روبروی ورودی  شهرصالح اباد رخ داد دو فوتی برجای گذاشت.

وی گفت: حادثه مذکور پنج نفر مصدوم  به همراه داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه و لازم ،تمام مصدومین توسط نجاتگران  وهمکاران اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

حمزه  ضمن تشکراز همکاری  عوامل اورژانس دراین حادثه ، ساعت وقوع تصادف را 16:30روز پنج شنبه اعلام کرد ویادآور شد: روز جمعه نیز یک مورد واژگونی پژو405در نزدیکی روستای رسول آباد درمحور همدان به کرمانشاه رخ داد که خوشبختانه مصدومی درپی نداشت.

تصادفی دیگر این بار درشهرستان نهاوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند نیز گفت: وقوع تصادف در محورهای مواصلاتی نهاوند 2 زخمی برجای گذاشت.

محمدتقی شهبازی افزود: در ساعت 22 شب پنج شنبه طبق گزارشی از اورژانس مبنی بر این که در 5کیلومتری پایگاه امداد جاده ای در حد فاصل روستای دهنو عبدالملکی نهاوند تصادفی بین پراید و پژو رخ داده است، اعلام شد.

وی افزود: تیم امداد فیروزان سریع به محل اعزام شد و به دو مصدوم این سانحه که از ناحیه کتف و سر اسیب دیده بودند امدادرسانی کردند.

شهبازی با تشکر از تلاش و همکاری نیروی انتظامی در این حادثه گفت: مصدومان این تصادف پس از دریافت کمک های امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: در 48 ساعت گذشته این سومین تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند است که تاکنون هفت مصدوم برجای گذاشته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن