Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث خودروهای مزاحم دانش‌آموزان توقیف می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان همدان:
خودروهای مزاحم دانش‌آموزان توقیف می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: هر سال با بازگشایی مدارس برنامه مقابله با افرادی که برای دانش‌آموزان دختر در محوطه مدارس ایجاد مزاحمت می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ پژمان قویمی با اشاره به مراقبت‌های انتظامی پیرامون مدارس دخترانه، اظهار کرد: در هنگام بازگشایی و تعطیلی مدارس و همزمان با ورود و خروج دانش‌آموزان، گشت‌های سیار در محوطه مدارس استقرار پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مناطقی که چندین مدرسه اعم از دخترانه و پسرانه در کنار هم وجود دارد، گشت‌های پلیس افزایش می‌یابد تا تمام محوطه پوشش داده شود.

قویمی نسبت به مقابله با افرادی که برای دانش‌آموزان مزاحمت ایجاد می‌کنند، یادآور شد: اگر فردی برای نخستین‌بار دچار این خطا شود با امضای تعهدنامه آزاد می‌شود اما اگر این عمل تکرار شود با تشکیل پرونده شخص مزاحم به دادسرا ارجاع شده و برخورد جدی از سوی مقام قضایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر مزاحمت با دستگاه‌های نقلیه نظیر موتورسیکلت‌ و خودرو باشد، پس از تعهد دستگاه به همکاری راهنمایی رانندگی توقیف می‌شود.

قویمی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی مقابله با مزاحمت است، خاطرنشان کرد: عموم مردم و خود دانش‌آموزان هنگام مشاهده مزاحمت با شماره 110 تماس بگیرند تا نیروهای انتظامی برای برخورد با مزاحمت در محل حضور پیدا کنند.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن