Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث چهارهزار و 900خودرو فرسوده در همدان از چرخه حمل و نقل خارج شدند

چهارهزار و 900خودرو فرسوده در همدان از چرخه حمل و نقل خارج شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: چهار هزار و 900خودرو فرسوده نیمه اول سال جاری از چرخه حمل و نقل این استان خارج شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری افزود: خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل این استان در سال جاری 65 درصد افزایش داشته است.

وی علت این امر را حمایت دولت در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان ، فراهم شدن زمینه نام نویسی در سایت برای ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری (تاکسی) سیاست های تشویقی دولت برای کاهش خودروهای فرسوده ذکر کرد.

رئیس پلیس راهور همدان گفت: مالکان خودروهای دارای مدل 1357 تا 1383 می توانند نسبت به تحویل خودروی فرسوده خود اقدام کنند.

سرهنگ فکری تاکید کرد: مهمترین مولفه برای تحویل گرفتن خودروی فرسوده از سوی مراکز اسقاط روشن شدن و قابلیت تردد وسیله نقلیه است.

وی اظهارکرد: کاهش سوانح جاده ای ناشی از نقص فنی وسیله نقلیه، کاهش آلودگی هوا و نمایاندن چهره زیبا از شهر از مزیت های خروج ناوگان فرسوده از چرخه حمل و نقل این استان است.

وی افزود: در این مدت زمان پنج هزار و 400 دستگاه خودروی نو شماره به چرخه حمل و نقل این استان افزوده شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: سواری ها 80 درصد و خودروهای باری20 درصد خودروهای نوشماره این استان را تشکیل می دهند.

سرهنگ فکری اضافه کرد: 32 هزار نقل و انتقال خودروهای سبک و سنگین در 6 ماهه اول امسال در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی صورت گرفته که 16 درصد رشد داشته است.

منبع: ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن