Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دام کلاهبرداران اینترنتی برای روزه داران/فطریه هایتان را به هرکسی ندهید

دام کلاهبرداران اینترنتی برای روزه داران/فطریه هایتان را به هرکسی ندهید

پلیس فتا به کاربران هشدار داد که بیش از 99 درصد از تبلیغات پرداخت فطریه در شبکه‌های اجتماعی با هدف کلاهبرداری، جیب شما را هدف می‌‌گیرند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رمضانی معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید سعید فطر و سوء استفاده برخی از مجرمین سایبری از عقاید مذهبی کاربران گفت: مجرمین فیلم ها و تصاویری را از افراد مستضعف در کانال ها و گروه های اجتماعی منتشر کرده و کاربران را ترغیب به پرداخت فطریه به درگاه های مجازی خود می کنند. بالغ بر 99 درصد این پیام ها و بعضا درگاه های ایجاد شده برای دریافت فطریه با هدف کلاهبرداری ایجاد شده اند.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا همچنین اشاره کرد: "کمیته امداد قطعا در صورتی که قصد ایجاد درگاهی مجازی برای دریافت فطریه روزه داران داشته باشد، از طریق وب سایت رسمی خود این موضوع را اعلام می کند. همچنین پس از اقامه نماز عید فطر درگاه های سیار نیز برای دریافت فطریه در نقاط مختلف کشور قرار خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن