Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مصلی همدان در روز عید فطر/فعالیت200اکیپ پلیس راهور در سطح شهرهای استان

رئیس پلیس راهور استان همدان خبر داد:
اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مصلی همدان در روز عید فطر/فعالیت200اکیپ پلیس راهور در سطح شهرهای استان

رئیس پلیس راهور استان همدان از اعمال محدودیت ترافیکی در خیابانهای منتهی به مصلی امام خمینی(ره) همدان به عنوان محل برگزاری نماز عید فطر خبر داد.

سرهنگ علی فکری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر گفت: محدودیت های ترافیکی در بلوار مفتح و بلوار چیت سازیان در روز عید فطر اعمال خواهد شد.

وی با بیان انیکه اتوبوس ها در بلوار مفتح و تاکسی ها در بلوار مدنی توقف خواهند داشت، اظهار داشت: در بلوار مدنی و بلوار چیت سازیان پارکینگی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

فکری با اشاره به ورود مسافران به استان در تعطیلات عید فطر خاطرنشان کرد: محدودیتی برای تردد خودروها در سطح شهرها در این سه روز تعطیلی وجود ندارد.

وی به آمادگی کامل برای اجرای طرح ویژه تعطیلات عید فطر اشاره و تصریح کرد: با توجه به همزمانی طرح تعطیلات عید فطر با طرح ترافیک تابستانی، نیروها آماده باش هستند و به مردم تأکید می شود که برخورد با تخلفات رانندگی، خط قرمز پلیس است.

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه در تمام اماکن گردشگری شهر همدان به طور ویژه پوشش ترافیکی وجود خواهد داشت، یادآور شد: در تعطیلات عید فطر بیش از یکصد تیم خودرویی، موتور سوار و پیاده پلیس راهور جهت جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی در نقاط مختلف شهر همدان مستقر خواهند شد.

وی همچنین تصریح کرد: در سطح شهرهای استان 200 اکیپ در بیش از 200 نقطه حادثه ساز برای کنترل ترافیک حضور خواهند داشت.

فکری گفت:  در سطح شهر همدان بیش از 50 دوربین ثبت تخلف نصب شده و تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

رئیس پلیس راهور استان در پایان خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدایی سال گذشته 17 نفر در شهرهای استان جان باختند که با کاهش 20 درصدی به 14 نفر در سال جاری رسیده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن