Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث 26 دوربین در جاده های همدان تخلفات رانندگی را ثبت می کنند

محدودیت های ترافیکی جاده های استان همدان در تعطیلات عید فطر؛
26 دوربین در جاده های همدان تخلفات رانندگی را ثبت می کنند

رئیس پلیس راه استان همدان محدودیت های ترافیکی در سطح جاده های استان را اعلام کرد.

سرهنگ رضا عزیزی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، گفت: طرح ترافیکی از ساعت 16 بعدازظهر امروز در جاده های استان همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا ساعت 24 جمعه 18 تیرماه ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: در طول اجرای طرح تردد انواع کامیون به جز وسایل حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده قدیم همدان- ساوه ممنوع است.

عزیزی در ادامه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان برای کاهش تصادفات در جاده ها، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی شاوغی جاده ها در این ایام، رانندگان از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، رانندگی در لحظات خستگی و خواب آلودگی و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی بپرهیزند و تمام سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده کنند.

وی افزود: رانندگان به هنگام خستگی با توقفی کوتاه در کنار جاده از تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به فعالیت روزانه 35 اکیپ پلیس راه در جاده های استان، یادآور شد: تعداد اکیپ های پلیس راه استان در این ایام به بیش از 60تیم افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مرخصی کل نیروهای پلیس راه در تعطیلات عید فطر لغو شده است، اظهار داشت: نیروهای پلیس راه استان همدان برای خدمت رسانی به مسافران و کنترل وضعیت جاده ها در آماده باش کامل هستند.

عزیزی همچنین تصریح کرد: استانداری 15 دستگاه خودروی پلاک شخصی در اختیار پلیس راه استان قرار داده تا تخلفات به طور نامحسوس از سوی نیروهای پلیس در جاده ها کنترل شود که با اضافه شدن این تعداد خودرو، تعداد گشت های پلیس راه همدان به 75 گشت افزایش یافته است.

وی در پایان یادآور شد: در طول این مدت 14 دوربین ثبت تخلف ثابت و 12 دستگاه پایشی در سطح جاده های استان، تخلفات را ثبت خواهند کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن