Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی دولت هیچ گونه محدودیتی در حمایت از طرح های فرهنگی و هنری ندارد

دولت هیچ گونه محدودیتی در حمایت از طرح های فرهنگی و هنری ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت هیچ گونه محدودیتی برای حمایت از طرح‌های فرهنگی و هنری ندارد و وزارت فرهنگ توجه ویژه نسبت به بهره مندی از ظرفیت‌های مهم فرهنگی کشور در دستور کار دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به همدان با حضور در شورای اداری شهرستان کبودرآهنگ اظهار داشت: بخش مهمی از مطالبات حوزه فرهنگ و هنر را در مصوبات این سفر استانی قرار داده‌ایم و هیچ محدودیتی برای انجام حمایت‌ها نداریم.

وی به تلاش مجاهدانه شخص رییس جمهور برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: رییس جمهور مکتبی، مجاهدانه و شبانه روزی تلاش می‌کند تا مشکلات و مسایل مردم را رفع کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد به توجه دولت مردمی به انجام سفرهای استانی پرداخت و ادامه داد: اشتغالزایی و بهبود شرایط معیشتی دغدغه نخست رییس جمهور انقلابی و دولت مردمی به شمار می‌رود و بدون تردید دولت مردمی با همه توان و بدون وقفه در راستای این دغدغه‌ها تلاش خواهد کرد.

وی با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های فرهنگی عظیم این شهرستان گفت: محدودیتی برای حمایت‌ها نداریم.

اسماعیلی به شناخت کامل آیت الله رئیسی از ظرفیت‌های استان همدان اشاره کرد و افزود: آیت الله رییسی به واسطه حضور در مسند دادستانی استان همدان در اوایل دهه ۶۰ شناخت خوبی از ظرفیت‌های این استان دارد و خودش را جدا از مردم استان همدان نمی‌داند.

وی اظهار داشت: با توجه به اشراف رییس جمهور از مسائل استان همدان، وی دستورات روشنی را برای حل مسائل شهرستان کبودرآهنگ ابلاغ کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سفر رییس جمهور را نقطه عطفی برای شهرستان کبودرآهنگ برشمرد و خاطرنشان کرد: عشق و ارادت بی‌پایان مردم کبودرآهنگ به خاندان آل الله از ویژگی‌های ممتاز این شهرستان محسوب می‌شود و همه مردم کبودرآهنگ با هر قومیتی تحت لوای پرچم اهل بیت (ع) هستند.

وی افزود: همچنین باوجود مشکلاتی که این شهرستان با آن مواجه بوده است مردم کبودرآهنگ به پشتوانه تاریخ غنی خود همواره در آوردگاه‌های مختلف نهضت اسلامی مردم ایران خوش درخشیدند.

اسماعیلی با تاکید بر کارنامه درخشان کبودرآهنگ در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در دهه ۴۰ مجموعه فرهنگی جوادیه کبودرآهنگ محل پرورش جوانان مومن و انقلابی بود که خروجی آن تقدیم پنج شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بود به طوری که امام خمینی (ره) در زمان تبعید در پاریس چندین مرتبه به مقام والای شهدای کبودرآهنگ اشاره کردند ضمن اینکه همچنین استقامت و پایداری مردم کبودراهنگ در روزهای ابتدایی دوران دفاع مقدس از حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نخواهد شد.

وی یادآور شد: مردم شهید پرور کبودرآهنگ با خون و جان شیرین خود با نهضت امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد و پیمان بسته‌اند و امروز به برکت حاکمیت دولت انقلابی که برآمده از اراده آهنین و طوفانی مردم انقلابی در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری است، بیش از همیشه به آینده روشن ایران اسلامی امیدوار هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به اهتمام دولت مردمی در این سفر استانی مبنی بر حل مسایل و مشکلات مردم کبودرآهنگ گفت: تلاش خواهد شد موارد مرتبط به «اراضی موقوفی»، «ایستگاه راه آهن»، «مسیرهای مواصلاتی کبودراهنگ» و سایر موضوع‌های مطرح شده با ابلاغ مصوبه‌هایی در هیات دولت اصلاح و رفع شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن