Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی راه‌اندازی خانه‌های ایده‌پردازی و خلاقیت در استان همدان

راه‌اندازی خانه‌های ایده‌پردازی و خلاقیت در استان همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مراسم اختتامیه جشنواره استانی مد و لباس ایرانی اسلامی همدان، بر راه‌اندازی خانه‌های ایده‌پردازی و خلاقیت در استان تأکید کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حسن رضانیا با بیان اینکه بحث مد، نوگرایی و زیبایی جویی در فطرت همه انسان‌ها قرار دارد؛ گفت:اگر در قرآن کریم به دنبال مصداق این موضوع بگردیم، متوجه خواهیم شد که چقدر آیات کلام الله مجید زیباست و بسیاری از نیازهای طبیعی و فطری را پاسخ داده است.

وی مد را الگو گرفتن تفسیر کرد و گفت: قرآن کریم هم توصیه می‌کند که از پیامبر الگو بگیرید، پیامبری که زیباترین پوشش را استفاده می کردند.

رضانیا ضمن قدردانی از تلاش مدیرکل و همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برای برگزاری جشنواره مد و لباس، تصریح کرد: به دست‌اندرکاران این جشنواره برای برگزاری برنامه‌ای چنین فاخر خدا قوت می‌گویم و امیدوارم از سرمایه‌های غنی و کهن حوزه مد و لباس برای معرفی به نسل جوان بهره بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید براینکه باید از ایده‌های نو و ابتکاری جوانان، دختران و بانوان در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی بهره بگیریم، گفت: همدان باید در این زمینه بدرخشد و این ظرفیت را هم داریم که در طراز کشوری قرار بگیریم. بنابراین پیشنهاد میکنم خانه‌های خلاقیت و ایده پردازی در استان راه‌اندازی شود تا از ظرفیت جوانان در این زمینه استفاده کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن