Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی جرئیات اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

جرئیات اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان امروز در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، بخش‌های متنوعی برای این مراسم در نظر گرفته شده که شامل بزرگداشت‌، نکوداشت‌، سخنرانی و برنامه‌های متنوع است.

محمود سالاری؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، امیر مشهدی‌عباس؛ دبیر جشنواره و مسعود ویژه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان سخنرانان مراسم هستند.

در آیین اختتامیه جشنواره بیست و هفتم بزرگداشت محمدرضا الوندی و کریم اکبری‌مبارکه و نکوداشت مریم کاظمی، مهدی فرشیدی‌سپهر و سعید باغبانی برگزار خواهد شد.

بخش‌های تئاتر نوجوان، کودک، خردسال و خیابانی بخش‌های رقابتی به صورت رقابتی برگزار شد و برگزیدگان این بخش‌ها معرفی و تجلیل خواهند شد؛ علاوه بر این از دو بخش غیر رقابتی نقالی و خیمه شب بازی نیز تقدیر به عمل می‌آید. 

آیتم‌های مختلف هنری برای این مراسم در نظر گرفته شده که در فواصل بخش معرفی برگزیدگان مسابقه و سخنرانی‌ها اجرا می‌شود و مستند فعالیت چند روزه هنرمندان و عوامل اجرایی یکی از نمونه‌های آن است.

حمید ترابیان مجری اختتامیه جشنواره بیست و هفتم خواهد بود و دکور صحنه با المان‌های تئاتری سه بعدی کار شده و تنوع بصری فوق‌العاده نسبت به سال‌های قبل دارد، همچنین برای پخش زنده مراسم از شبکه‌های استانی و ملی هماهنگی‌ها انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن