Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آموزش از راه دور دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز در همدان

آموزش از راه دور دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تحصیل بیش از 2هزار و 500 دانش آموز در مدارس راه دور استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمد پورداود با اشاره به سالروز تأسیس مدارس آموزش از راه دور، اظهار کرد: "آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه" شعار راهبردی این مدارس است که در سطح استان نیز با قوت دنبال می شود.
پورداود با بیان این که در حال حاضر 28 مدرسه راه دور در استان همدان در 12 شهرستان، ناحیه  و منطقه فعال هستند، افزود: حدود  2هزار و 500 دانش آموز در مدارس راه دور استان مشغول به تحصیل هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به ارتقاء کیفی و کمی مدارس آموزش از راه دور در استان، گفت: تمامی  مدارس آموزش از راه دور استان مجهز به سامانه الکترونیکی می باشند.
پورداود با بیان این که پوشش و جذب بازماندگان از تحصیل یکی  از اهداف مدارس آموزش از راه دور استان بوده است، خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از 234 نفر دانش آموز لازم التعلیم بازمانده از تحصیل جذب شده اند.
وی با اشاره به کسب رتبه‌ عالی در حوزه‌ آموزش از راه دور برای دومین سال متوالی در ارزیابی های وزارت متبوع توسط آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: این حوزه در شاخص های مختلف ارزیابی عملکرد بالاترین سطح امتیاز (عالی) را کسب کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی، اجرای مطلوب دستورالعمل ارزیابی عملکرد مدارس، استفاده از ظرفیت شورای نظارت بر مدارس غیردولتی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، استفاده از فن‌آوری های نوین و توسعه آموزش الکترونیکی و استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی مؤسسان از جمله این شاخص ها بوده است که در سال تحصیلی جاری نیز  با قوت تمام پیگیری می شوند.
پورداود با اشاره به اهمیت طرح آبا (آشتی با آموزش ) گفت: در حال حاضر یکی از مدارس آموزش از راه دور استان مجری این طرح است و یک باب کلاس با تمامی تجهیزات راه انداری شده و دانش آموزان بصورت کاملا رایگان (خیری) مشغول به تحصیل در این کلاس هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن