Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی امکان بازگشایی حضوری دانشگاه بوعلی‌سینا وجود ندارد

امکان بازگشایی حضوری دانشگاه بوعلی‌سینا وجود ندارد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، گفت: با توجه به شرایط موجود و عدم واکسیناسیون هیچکدام از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، امکان بازگشایی حضوری دانشگاه‌، وجود ندارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر حسن ساری‌خانی اظهار کرد: تا الان هیچکدام از دانشجویان دانشگاه بوعلی واکسینه نشدند و با این شرایط فعلا امکان بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها وجود ندارد.
ساری‌خانی تصریح کرد: برخی دانشجویان که در گروه‌های سنی و شغلی خاصی بودند، واکسینه شدند اما هیچ فردی در استان همدان به دلیل دانشجو بودن، واکسن کرونا را دریافت نکرده است.
وی ادامه داد: تا زمانیکه همه دانشجویان، دو دز واکسن را به صورت کامل دریافت نکرده باشند و دو هفته از تزریق دز دوم واکسن نگذشته باشد، ما نمی‌توانیم کلاس‌های درس را به صورت حضوری برگزار کنیم.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های حضوری در تمام مقاطع تحصیلی مشروط به واکسیناسیون دانشجویان است و با این شرایط، امکان بازگشایی حضوری کلاس‌ها وجود ندارد.
ساری‌خانی خاطرنشان کرد: نیمه مردادماه، اسامی تمام دانشجویان دانشگاه بوعلی و سایر دانشگاه‌های استان به غیر از دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی  به وزارت علوم ارسال شده البته در این لیست، اسامی دانشجویان جدیدالورود هیچ یک از مقاطع تحصیلی وجود ندارد.
وی در پایان، بیان کرد: ۲۷ شهریور، کلاس‌های آموزشی دانشگاه بوعلی سینا به صورت مجازی آغاز می شود اما برنامه ریزی تحصیلی ما به صورتی است که در صورت واکسینه شدن دانشجویان، امکان بازگشایی حضوری دانشجویان در اواسط ترم وجود دارد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن