Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی انتشار کتاب «مرحوم بهنامجو» به قلم نویسنده جوان همدانی

انتشار کتاب «مرحوم بهنامجو» به قلم نویسنده جوان همدانی

کتاب «مرحوم بهنامجو» به قلم نویسنده جوان همدان منتشر خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، کیانوش رضایی نویسنده کتاب زندگینامه مرحوم حاج محمد بهنامجو شهردار فقید همدان گفت: مرحوم بهنامجو در سال های 65 تا 70 پرچمدار مدیریت شهری همدان بود و میتوان او را به عنوان پیش قراول کار جهادی در مدیریت شهری دانست.

رضایی با بیان اینکه خدمات ارزنده مرحوم بهنامجو در همدان مغفول مانده است، بیان داشت: انعکاس خدمات این شهردار فقید میتواند راهی روشن برای همه مدیران و جوانان این شهر باشد و به عنوان الگویی در دسترس قرار گیرد.

نویسنده کتاب افزود: طی صحبت هایی که با حاج اکبر بهنامجو برادر حاج محمد بهنامجو صورت گرفته این کتاب در دو جلد چاپ و راهی بازار نشر خواهد شد.

وی ادامه داد: جلد اول این کتاب شامل زندگینامه مرحوم بهنامجو و خاطرات خانواده، دوستان و کسانیست که با وی در ارتباط بودند و جلد دوم این کتاب به بررسی کار جهادی از دیدگاه اسلام و روایات میپردازد.

رضایی افزود: بخش اعظم خاطرات خانواده جمع آوری شده است.

نویسنده کتاب در پایان بیان داشت: کلیه همشهریان استان همدان که خاطره ای از مرحوم بهنامجو دارند میتوانند خاطرات خود را به صورت کتبی و یا صوتی به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند تا با نام خودشان در کتاب نوشته شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن