Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی کسب مقام نخست رشته قرائت مسابقات نهایی قرآن خواهران توسط سپاه انصار الحسین(ع)

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد؛
کسب مقام نخست رشته قرائت مسابقات نهایی قرآن خواهران توسط سپاه انصار الحسین(ع)

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن گفت: خواهر پاسدار طیبه شکری‌موحد از سپاه استان همدان موفق به کسب رتبه نخست رشته قرائت این مسابقات شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی اکبر کریم پور با اشاره به آثار و برکات مادی و معنوی قرائت و حفظ قرآن در زندگی افراد اظهار داشت: عمل به قرآن باعث می شود زندگی انسان رنگ و بوی خدا بدهد و پله‌های ترقی را هر چه زودتر طی کند.

وی  گفت: زنگارهای گناه  باعث قساوت قلب می شود که در نتیجه آن انسان از خدا دور می شود و یکی از راه‌های رسیدن به قرب الهی قرائت قرآن و تدبر در آیات الهی است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری مسابقات نهایی قرآن کل سپاه ویژه خواهران پاسدار  گفت: این مسابقات در سه رشته حفظ قرائت و ترتیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 17 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات خواهر پاسدار طیبه مهری‌موحد از سپاه استان همدان موفق به کسب رتبه نخست در رشته قرائت در کل کشور شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن