Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری 190 عنوان برنامه طی دهه فجر در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد؛
برگزاری 190 عنوان برنامه طی دهه فجر در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: برای دهه فجر امسال بیش از 190 عنوان برنامه در نظر گرفته‌شده است که در طول این ایام الله اجرایی می‌شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای غرورآفرین و طلوع فجر انقلاب اسلامی است که در این ایام در سال 57 مردم مؤمن و ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی برای همیشه حکومت طاغوت را با اقتدار به زیر کشیدند.

وی گفت: برای دهه فجر امسال بیش از 190 عنوان برنامه در نظر گرفته‌شده است که در طول این ایام الله اجرایی می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: انقلاب اسلامی در طول سال‌های شکوهمند به ثمر نشستن در دنیا عزتمند شده است و امروز در مقابل ابرقدرت‌ها با استقلال و آزادگی و با سربلندی و صلابت ایستاده است.

وی اظهار داشت: در طول نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان مردم ایران همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند اما هر بار با استقامت مردم و با هدایت‌‌های رهبر معظم انقلاب، نتوانستند ضربه‌ای به‌ نظام اسلامی بزنند.

کریمی بیان داشت: در ایام دهه فجر باید برای نسل جوان که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند دستاوردها و پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تشریح کنیم و به آنها بگوییم که در زمینه‌های مختلف در کجا قرار داشتیم و امروز در چه وضعیتی هستیم که همه این پیشرفت‌ها مرهون خون مطهر شهدا است.

وی عنوان کرد: امسال نیز به‌ رسم هرساله مراسم دهه مبارک فجر در سرتاسر شهرها و روستاهای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و مردم خود برگزارکننده مراسمات دهه فجر هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سطح تمام پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و نشست‌های بصیرتی برگزار می‌شود و ابعاد و زوایای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی تشریح می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با امام‌جمعه، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، عصر شعر و خاطره با محوریت روزهای پیروزی انقلاب از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

کریمی گفت: همچنین برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم انقلاب، اعزام مبارزان دوران انقلاب به مدارس برای بیان خاطرات و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های سپاه نهاوند در دهه فجر است.

وی در پایان اظهار داشت: پایان‌بخش برنامه‌های دهه فجر حضور باشکوه و پرشور مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند در راهپیمایی وحدت‌ بخش روز 22 بهمن است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن