Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری دومین دوره جشنواره «شمیم خانواده» در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد:
برگزاری دومین دوره جشنواره «شمیم خانواده» در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» ویژه همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران از 21 شهریور ماه سال جاری به‌میزبانی استان همدان به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از کمیته اطلاع رسانی جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده»، سردار مظاهر مجیدی اظهار داشت: دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده»از 21 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین دوره این مسابقات سال گذشته در استان اصفهان برگزار شد و امسال استان همدان میزبان دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: این دوره از مسابقات در 6 رشته ورزشی شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دارت، تکواندو و والیبال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش یک ارزش است با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «به ورزش زن‌ها حقیقتا باید اهتمام ورزیده شود. در این باره هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد»، گفت: حدود یک هزار و 700 نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور در این مسابقات شرکت دارند.

سردار مجیدی عنوان کرد: با توجه به اهمیت ورزش در ارتقا سطح سلامت روحی و جسمی خانواده و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به ورزش بانوان، سازمان فرهنگی خانواده سپاه در این راستا گام برداشته و اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است.

وی یادآور شد: هدف از برنامه‌های ورزشی سپاهترویج و گسترش ورزش بین خانواده‌های پاسداران و ایجاد روحیه نشاط و سلامت، آمادگی جسمی، ایثار و تعاون است که از شاخصه‌های مهم ورزش به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسدارانبا مشارکت سازمان تربیت بدنی سپاه اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» ویژه همسران و فرزندان کارکنان سپاه در راستای توانمندسازی و رشد و بالندگی فرهنگی آنهاکرده است.

وی افزود: گسترش و فراگیر کردن برنامه‌های هدفمند و تأثیرگذار فرهنگی ورزشی خانواده پاسداران و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان مبنی بر آموزه‌های دینی و تحقق منویات فرماندهی کل قوا در زمینه توجه به ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: ایجاد تحرک و پویایی و نشاط و شادابی در بین خانواده پاسداران و ایجاد انگیزه و ارتقا بخشیدن به توانمندی‌های خانواده پاسداران با استفاده از ظرفیت‌های درون سپاه و بسیج نیز از دیگر اهداف برگزاری مسابقات است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن