Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اعزام 57 هنرمند کانون‌های مساجد همدان به اردوی اندیشه‌های آسمانی

اعزام 57 هنرمند کانون‌های مساجد همدان به اردوی اندیشه‌های آسمانی

مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: 57 نفر از هنرمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به دهمین دوره اردوی فرهنگی آموزشی اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی فیض منش اظهار داشت: دهمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی به صورت کشوری در دو بخش خواهران و برادران در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: 57 نفر از هنرمندان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در این دوره آموزشی شرکت می کنند که از این تعداد 22 نفر خواهر و 35 نفر برادر می باشند.

وی تصریح کرد: هنرمندان اعزامی به اردوی فرهنگی آموزشی اندیشه های آسمانی باید در یکی از جشنواره های فرهنگی هنری در رده شهرستانی، استانی و کشوری صاحب مقام باشند و یا دانشجوی رشته های هنری باشند.

مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ابراز داشت: ارایه الگوی منسجم فعالیت در مسجد، ترویج و تبیین گفتمان عملیاتی اقتصاد مقاومتی، گسترش گفتمان مسجد تراز اسلامی به وسیله هنر اسلامی، دستیابی به راهکارهای موثر و ارائه الگوی اجرایی مسجد تراز اسلامی، تلاش برای مشارکت نخبگانی در آبادانی معنوی مسجد تراز اسلامی از اهم اهداف برگزاری این دره آموزشی است.

وی،  آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن و تبیین نقش مسجد در کاهش این آسیب‌ها، تقویت جایگاه و منزلت هسته‌ها، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی و ترویج نظریه‌پردازی نقد و آزادی‌اندیشی و تکمیل و اجرای مقدماتی از نقشه جامع پژوهشی هسته‌ها در راستای تبیین لوازم و مقدمات علمی احیای مسجد طراز اسلامی، را از دیگر اهداف برگزاری دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی دانست.

فیض منش بیان داشت: ائمه جماعات، مدیران مسوول، پژوهشگران و هنرمندان رشته های ادبی، ترسیمی و آوایی برای شرکت در این دوره به مشهد مقدس اعزام می شوند.

گفتنی است: برادران و خواهران هنرمند اعضای کانون ها فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در دو مرحله نهم و 14 شهریور به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن