Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی افتتاح نمایشگاه عکس اساتید موسیقی ایران در همدان

افتتاح نمایشگاه عکس اساتید موسیقی ایران در همدان

نمایشگاه عکس اساتید برجسته موسیقی کشور در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان افتتاح شد.

به گزارش "همدان نیوز"، تصاویر به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه متعلق به اساتید برجسته و پیشکسوتان موسیقی سنتی کشور است و این نمایشگاه  برای نخستین بار دایر شده است.

آثار این نمایشگاه توسط یک عکاس و پژوهشگر تهیه و پس از چاپ تصاویر آن را برای بازدید عموم به استان همدان ارسال و به نمایش گذاشته است و علاقمندان از تاریخ ١٠ الی ١٧ تیرماه جاری در مجتمع فرهنگی و سینمایی آوینی همدان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه به تصویر کشیدن برجستگان و پیشکسوتان هنر موسیقی و آشنایی نسل جوان با این هنر است و تصاویر پیشکسوتان قدیمی حوزه موسیقی و شکل‌گیری ارتباط نسلی با این تصاویر است.

مجید فروتن با اشاره به اینکه ٦٤ آموزشگاه خوشنویسی، نقاشی، گرافیک و... در سطح استان فعال است، گفت: از این تعداد ١٨ آموزشگاه، مختص آموزش هنر موسیقی است.

وی اضافه کرد: حوزه تحصیل هنر موسیقی با ایجاد مراکز آموزشی، فرهنگی و هنری یا علمی کاربردی فرهنگ و هنر شکل گرفته که فارغ‌التحصیلانی در مقطع فوق‌لیسانس، حوزه آموزش را به عهده دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن