Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی «مجلس مچاله‌خوانی» تویسرکان در جشنواره تئاتر فجر

«مجلس مچاله‌خوانی» تویسرکان در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «مجلس مچاله‌خوانی» به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان به بخش مسابقه جوانان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در حالی ٢٦ نمایش راه یافته به بخش مسابقه جوانان این جشنواره را اعلام کرد که نمایش «مجلس مچاله خوانی» به کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان در بین این آثار به چشم می‌خورد.

به گزارش "همدان نیوز"، در همین راستا کارگردان نمایش «مجلس مچاله خوانی»اظهار کرد: این نمایش کاری از گروه تئاتر «قاب خالی» است که پس از موفقیت در جشنواره استانی موفق شد به عنوان اثر برتر به جشنواره تئاتر فجر معرفی شود.

سجاد طهماسبی با بیان اینکه برای چهارمین بار است حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را تجربه می کند، افزود: در نمایش «مجلس مچاله خوانی» بازیگرانی همچون مینا مقامی‌زاده، وحید قلخانباز، متین ظاهری، فاطمه اسفندیاری، زهرا تقی‌زاده، پیمان نوری، ملیکا گلمیرزایی، صبا مالمیر، نرگس دارایی و علی شیخ‌الاسلامی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی افزود: این نمایش برگرفته از رمان معروف «نامه به کودکی که هرگز زاده نشد» نوشته اوریانا فالاچی است و مدیریت صحنه این نمایش با اصغر نجفی و همچنین نور و آکسسوار را محمد اصغری انجام می‌دهند.

طراح صحنه و لباس نمایش برتر جشنواره تئاتر استانی امسال همدان ادامه داد: نمایش «مجلس مچاله‌خوانی»، رتبه نخست نمایشنامه‌نویسی و رتبه دوم کارگردانی جشنواره تئاتر استانی امسال را از آن خود کرده است.

وی تصریح کرد: این نمایش پنجشنبه هفتم بهمن ماه در تالار سنگلج تهران در دو سانس ١٧ و ٢٠، دو اجرا در بخش مسابقه جوانان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد داشت.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن