Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی هیچ دخل و تصرفی در انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های همدان صورت نگرفته است

هیچ دخل و تصرفی در انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های همدان صورت نگرفته است

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: هیچ دخل و تصرفی در انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های همدان صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، احسان شهابی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان با بیان اینکه علیرغم سکوت خبری، همایش اربعین با جمعیت 25 میلیون نفری برگزار شد، اظهار داشت: این جمعیت راه سخت و نا امن را پیمودند و نشان دادند که آماده ایثار و فداکاری هستند.

وی ادامه داد: بالغ بر دو میلیون نفر از مردم ایران اسلامی به سمت کربلا رفتند که استان همدان در مسیر زوار اربعین قرار داشت و به خوبی و با تمام وجود پذیرای میهمانان بودند.

شهابی با بیان اینکه در دو سال گذشته شورای هماهنگی روابط عمومی های استان توسعه یافته است، اظهار داشت: 133 مدیر روابط عمومی عضو این شورا هستند و بر اساس رصد صورت گرفته، همدان یکی از استانهایی است که بیشترین عضو را دارد.

وی همچنین تصریح کرد: مدیران روابط عمومی مشارکت جدی در تمام عرصه ها دارند و حضور مؤثری را در رویدادهای مهم استان داشته اند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به وجود رویکرد مثبت و تعامل سازنده مدیران روابط عمومی، یادآور شد: اطلاع رسانی مطلوبی از وقایع، رویدادها و عملکرد دولت در 15 ماه گذشته انجام شد.

وی به معرفی مدیران برتر روابط عمومی و مدیران دستگاه های برتر در این حوزه اشاره کرد و افزود: مدیران برگزیده در هفت بخش مختلف معرفی شدند.

شهابی با اشاره به افزایش سطح آگاهی مدیران روابط عمومی، خاطرنشان کرد: باید برای برنامه های تدوین شده در روابط عمومی دستگاه ها، منابع مالی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه یادآور شد: تنها مدیر روابط عمومی 80 دستگاه می توانند عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان باشند اما 133 نفر عضو این شورا هستند.

مدیرکل روابط عمومی استان همدان با بیان اینکه هیچ گونه دخل و تصرفی در ارزیابی ها برای تشکیل هیئت رئیسه جدید شورا صورت نگرفته است، اظهار داشت: برخی بر این عقیده بودند که اعمال نفوذ شده اما بر اساس اسناد و مدارک موجود، هیچ گونه تصرفی صورت نگرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن