Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عباس عربزاده به عنوان سفیر هنر و انسان دوستی معرفی شد

در ویژه برنامه روز جهانی عکاسی؛
عباس عربزاده به عنوان سفیر هنر و انسان دوستی معرفی شد

در ویژه برنامه روز جهانی عکاسی که به همت سازمان هنری سیمرغ برگزار شد عباس عربزاده، پیشکسوت و چهره ملی عکاسی با توجه به خدمات ارزنده اخلاقی و هنری بعنوان سفیر هنر وانسان دوستی معرفی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مدیرعامل سازمان هنری سیمرغ گفت: این ویژه برنامه که به مناسبت روز جهانی عکاسی و در آستانه هفته همدان رقم خورد ،از ۲۰ عکاس برتر استان همدان و برگزیدگان دو رویداد فتوکاپ قاب جوانی  و مسابقه عکس عید بندگی تجلیل شد و در بخش ویژه با اهدای سفیرنامه توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان،عنوان سفیر هنر و انسان دوستی به این استاد برجسته تعلق گرفت.

مهدی شریفی ادامه داد: از آنجایی که هر اندیشه در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست و اهمیت عکاسی در جوامع امروزی که هنر حقیقت و بازگو کننده رخدادهای مختلف انسانی است،بر آن شدیم روز جهانی عکاس را بعنوان دومین برنامه تجلیل از اساتید ،فعالان و برگزیدگان عکاسی پاس داشته و اهمیت نقش هنرمندان عکاس را بازگو کنیم.

در این برنامه پس از اهدای سفیر نامه به عباس عربزاده از پیشکسوتانی چون محمد مهدی استعدادی و پرویز ترتیبیان تجلیل و در ادامه از فعالان عکاسی ،کبری یوسفی،فرزاد حمیدی منش،مهدی مرادی،عبدالرحمن رافتی،سارینا الیاسی،زهره رزجی ،حمیدرضا امیری متین،کیارش کرمی،مصطفی اسدبیگی ،امیرحسین جامه بزرگ،رضا زنگنه،محمد ناصرالمعمارین ،تهمینه صیفی کار،غزاله مدیر،مجتبی طهماسبی زاده،پریسا رزجی ،مولود ناصرالمعمارین که توسط مراکز هنری معرفی شده بودند ،تجلیل بعمل آمد.

همچنین در بخش‌های دیگر این برنامه از برگزیدگان فتوکاپ قاب جوانی که از ابتدای هفته جوان سال جاری آغاز شد و با بیش از ۲۸۰ اثر رسیده در دو بخش "جوان و جامعه" حوزه آسیبهای اجتماعی و اعتیاد، ازدواج و فضای مجازی به ترتیب نفرات اول تا چهارم مجتبی طهماسبی زاده،فائزه هاشمی،علی آبک ،حمید عزیزی، و در بخش "جوان و ورزش و نشاط"حوزه اوقات فراغت،ورزش و غیره به ترتیب رضا زنگنه، فاطمه زیوری پایدار، جواد پرست و مازیار اسدی معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از نفرات برگزیده مسابقه عکس عید بندگی مربوط به نماز عید فطر از عبدالرحمان رافتی، رضا زنگنه، تهمینه صیفی کار، محمد ناصرالمعمارین، غزاله مدیر، مهدی مرادی، مریم محمدی، حمید عزیزی، احسان جزینی تجلیل شد.

این برنامه با حمایت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان،معاونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و به همت سازمان هنری سیمرغ اجرا شد.

گفتنی است سازمان هنری سیمرغ به همراه پیشکسوتان حاضر در برنامه مسئول پیگیری ایجاد موزه عکس همدان از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان شد.

در این ویژه برنامه به معاون سیاسی امنیتی استاندار,معاون جوانان،معاون فرهنگی شهرداری به عنوان عضو افتخاری کارت عضویت اهدا شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن