Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عکاسان همدانی تجلیل می‌شوند

به مناسبت روز جهانی عکاسی؛
عکاسان همدانی تجلیل می‌شوند

مدیر سازمان هنری سیمرغ گفت: در آستانه هفته همدان و بمناسبت روزجهانی عکاسی ،۲۸ مرداد عکاسان همدان دور هم جمع خواهند شد و این روز را در کنار پیشکسوتان و اساتید ،جشن خواهند گرفت.

به گزارش "همدان نیوز"، مهدی شریفی افزود: برای اولین بار در استان بمناسبت روز جهانی عکاسی از بیش از ۲۰ نفر اساتید و فعالان عکاسی استان تجلیل خواهد شد

وی ادامه داد: در ۲۸ مرداد در کنار تجلیل از فعالان عکاسی استان ،از برگزیدگان اولین فتوکاپ قاب جوانی و همچنین برگزیدگان مسابقه عکس عید بندگی تجلیل خواهد شد.

شریفی همچنین تصریح کرد: این برنامه با حضور اساتید و پیشکسوتان هنر عکاسی و با حضور ویژه مدیران استان بویژه معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان هنری سیمرغ در پایان یادآور شد: این رویداد بزرگ هنری با هدف ،پاسداشت زحمات پیشکسوتان و هنرمندان جوان عرصه عکاسی استان و یادآوری نقش هنر عکاسی در روزگار امروز و ارتقا آگاهی و ایجاد ارتباطات انسانی و اجتماعی در روز ۲۸ مرداد بمناسبت ۱۹ آگوست، روز جهانی عکاسی با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان، شرکت مخابرات استان و به همت سازمان هنری سیمرغ برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن