Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی رسانه‌های همدان بهتر از رسانه‌های دیگر استانهای غرب کشور هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در همدان نیوز:
رسانه‌های همدان بهتر از رسانه‌های دیگر استانهای غرب کشور هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رسانه های همدان در بین رسانه های غرب کشور و یا حتی استانهای سراسر کشور عملکرد بهتری دارند.

به گزارش "همدان نیوز"، ظهر امروز فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به همراه مجید فروتن معاون فرهنگی این اداره کل به مناسبت هفته خبرنگار در دفتر پایگاه خبری "همدان نیوز" حضور یافته و ضمن تقدیر از تلاش این رسانه در انتشار و انعکاس اخبار، با روند کاری آن نیز آشنا شدند.

عبادی با حضور با بیان اینکه پایگاه خبری همدان نیوز یکی از رسانه های فعال استان همدان است، گفت: همدان نیوز در کنار دیگر رسانه های استان تلاش خوبی را در راستای اطلاع رسانی دارد.

وی ادامه داد: نوع عملکرد مطبوعات و رسانه های مجازی استان به گونه ای است که همدان را به یکی از استانهای قدرتمند در عرصه رسانه تبدیل کرده است؛ به طوری که می توان گفت رسانه های استان نه تنها در غرب کشور بلکه در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد.

در این نشست علی ثقفی مدیر مسئول پایگاه خبری "همدان نیوز" به بیان مسائل و دغدغه های این رسانه پرداخت که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز قول پیگیری مسائل و مباحث عنوان شده را مطرح کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن