Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی تلاش و توان خبرنگاران آمیخته با صداقت و سلامت باشد

تلاش و توان خبرنگاران آمیخته با صداقت و سلامت باشد

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان گفت: امید می رود که تلاش و توان خبرنگاران آمیخته با صداقت و سلامت باشد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدرضا عارف در آیین دیدار اهالی رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت هفته خبرنگار در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه خبرنگاران با صلابت، صداقت و سلامت به دنبال عمل به وظیفه ذاتی خود هستند، اظهار داشت: بر اساس قانون در عرصه اطلاع رسانی فعالیت های خبرنگاران انجام می شود.

وی ادامه داد: سعی بر این است که خروجی تلاش اهالی رسانه مورد رضایت پروردگار باشد.

عارف خاطرنشان کرد: وقتی خداوند به قلم قسم می خورد، این موضوع جایگاه قلم را نشان می دهد بنابراین خبرنگاران باید ارزش قلم را بدانند.

وی همچنین تصریح کرد: عرصه رسانه به شکل بسیار واضح و مشخص در حال فعالیت است و خبرنگاران بدون دغدغه در خصوص مباحث خبری، کار خود را ادامه می دهند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه اهالی رسانه در استان به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، یادآور شد: جایگاه خبرنگاران بسیار ارزشمند و مشخص است و در بین استانهای غرب کشور، همدان روز خبرنگار را به هفته خبرنگار تبدیل کرده و برنامه هایی را در طول این هفته برگزار می کند.

عارف در ادامه یادآور شد: امید می رود که تلاش و توان خبرنگاران آمیخته با صداقت و سلامت باشد و بتواند به توسعه استان کمک کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن