Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی ارزیابی ۴۰۰ مسجد مبلغ و مبلغه همدان در ماه مبارک رمضان

ارزیابی ۴۰۰ مسجد مبلغ و مبلغه همدان در ماه مبارک رمضان

کارشناس برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از ارزیابی ۴۰۰ مسجد، مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، علی عبدلی کارشناس برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از ارزیابی ۴۰۰ مسجد، مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شروع فعالیت مساجد و حسینیه ها و اعزام مبلغ و مبلغه به این اماکن مقدس، اکیپی از کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلغات اسلامی همدان کار ارزیابی مبلغین و مبلغات و مساجد را آغاز نمودند.

کارشناس برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: این کار با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف مساجد و مبلغین و برنامه ریزی جهت تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف و با حضور کارشناسان در مساجد صورت می گیردکه ارزیابی در حوزه هایی مانند توانایی سخنران در اداره جلسه سخنرانی، مخاطبین،خدمات مسجد و متولیان و برنامه های قرآنی و مذهبی مساجد در قالب فرم های مخصوص صورت می گیرد. که نتایج حاصل از آن در برنامه ریزیهای حوزه فرهنگی کاربرد بسیار خوبی دارد.

گفتنی است در این طرح ۴۰۰نفر از مبلغین و مبلغات در سطح استان مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن