Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 18 اسفند ماه 93

فال روزانه 18 اسفند ماه 93

فروردین

به جای اینکه سعی کنید خودتان را به دنیا معرفی کنید، تزجیحا امروز زبان به دندان بگیرید و حرف نزنید. امروز هر چه ساکت‌تر باشید، آرامش بیشتری هم تجربه خواهید کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فقط شنونده باشید و در هیچ موردی اظهار نظر نکنید. این کار مزیتش این است که با نقطه نظر دیگران آشنا می شوید و به دانشتان نیز افزوده می شود. امروز بسیار استعداد این را دارید که شایعه و پشت سر دیگران حرف درست کنید. اما یادتان باشد صداقت بالاترین چیزی است که انسان می تواند داشته باشد.

اردیبهشت

امروز به همه چیز بسیار حساس هستید. به جای اینکه روی جزئیات مسایل فوکوس کنید و دایم خودتان را آزار دهید، روی برنامه های بزرگ وقتتان را بگذارید. سعی کنید تعادل را به زندگی خود بیاورید از شایعه درست کردن برای دیگران دست بردارید. به جای حرف زدن، ترجیحا در لاک خود فرو بروید و حرف نزنید. پیش از اینکه در مورد دیگران نظر دهید، خودتان را جای او بگذارید و ببینید آیا حق او هست که پشت سرش حرف بزنید. شاید خوب باشد بیشتر در دنیای درونی خود سیر کنید.

خرداد

اگر فکر می کنید دلتان می خواهد در میان ابرها باشید و در دنیای خیال سیر و سیاحت کنید، توصیه می کنیم خیلی دور نشوید. منظور این است در دنیای واقع یباقی بمانید. برای آرامش شاید بهتر باشد یوگا کنید. البته خیال نیز به شما ایده های بزرگی می دهد. با این کار می توانید روح خود را تازه کنید. شما فرصت های بسیاری برای اجرایی کردن کارها دارید و می توانید آنها را در زمانی مناسب، به بهترین شکل انجام دهید. بهتر است امروز برای ارتقای روح خود زمان بگذارید.

تیر

هنگامی که هنوز بزرگ نشده بودید، چه چیزهایی دوست داشتید؟ می خواستید چه کار شوید؟ امروز سعی کنید رویاهای کودکانه خود را به یاد بیاورید و ببینید آیا توان اجرایی کردن آنها را دارید؟ البته از دنیای واقعی فاصله نگیرید و همین جای روی زمین باشید. سعی کنید بیشتر به قلب و خواسته های درونی خود مراجعه کنید. امروز شاید خیلی حس عاشقانه نداشته باشید. بیشتر ترجیح می دهید در گوشه آرامش به کارهای خود برسید. یا تمرکز خود را روی بیزینس و کارتان بگذارید. هر طور راحت هستید رفتار کنید و نگران چیزی نباشید.

مرداد

روز پر فراز و فرودی در پیش دارید. البته بیشتر از نظر احساسی در حالت نرمال و پایدار نخواهید بود. برای اینکه کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید، بهتر است تنها باشید. خیلی در جمع ها حاضر نشوید یا دست‌کم، حرف نزنید و اظهارنظر نکنید. امروز همانند اسفنج هستید، هر حسی را سریع به خود می گیرید. مراقب باشید امروز به چه کسانی نشست و برخاست دارید. سعی کنید با رویاهایی که در سرتان هست، دنیای خود را تغییر دهید.

شهریور

انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی‌گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.

مهر

امروز بسیار مراقب حساب بانکی خود باشید. احتمال دارد ولخرجی های اضافه داشته باشید. وسایلی که نیاز ندارید را از دستور خرید خود خارج کنید. اول پول هایتان را برآورد کنید و سپس برای خرید روانه شوید. خیلی دوست دارید دکوراسیون خانه را تغییر دهید و این مساله می تواند هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد. امروز واقع‌بین‌تر باشید. درست است که دنیای خیال دنیای بسیار زیبایی است اما نمی توان با آن زندگی کرد

آبان

آیا نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید؟ امروز به خودتان فرصت دهید تا به دنیای درونی و فکر و خیال هایتان سفر کنید و ببینید از دنیا و ارتباط های خود چه می خواهید؟ آیا توانسته اید آنها را برآورده کنید. این را مطمئن باشید که خلاقیت شما همیشه زیاد است و فقط باید به آن ایمان داشته باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از دیگران مشورت فکری بگیرید. در جمع هایی حاضر شوید که به شما الهام می دهند و می توانید روی نظراتشان حساب کنید.

آذر

یک روز کاملا احساسی در انتظار شما است. شما می توانید رابطه خیلی خوبی با عشقتان داشته باشید و حتی می توانید از همه لحظه های خود استفاده کنید. با اینکه روحیه بسیار حساسی دارید سریع از کوره در می روید. اما اگر زبان به دندان بگیرید و هر چه در ذهنتان می گذرد را به زبان نیاورید، می توانید روز خوبی برای خود رقم بزنید. شاید بهتر باشد بخشی از روز را به تنهایی و سکوت اختصاص دهید. لازم است در مورد برخی رفتارها و کارهای خود فکر کنید.

دی

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

بهمن

مروز می توانید روی خواسته های بلندمدت خود تمرکز کنید. برای اینکه همه آنها به مرحله اجرا برسند، کافی است آنها را به بخش های کوچک تقسیم و بر اساس اولویت اجراییشان کنید. امروز خیلی رویاپرداز خواهید شد. خوب است چند ساعتی برای خود و خواسته های خود وقت بگذارید و ببینید تا چه اندازه از رویاهایتان واقعی شده اند! ترجیحا امروز خیلی حرف نزنید. بیشتر شنونده باشید.

اسفند

حساب جیب خود را داشته باشید و الکی پول هایتان را برای چیزهایی که لازم نیست خرج نکنید. صداقت چیزی است که بسیار به آن نیاز دارید. باید سعی کنید با خود و اطرافیان صادق باشید. امروز خیلی سریع حالت های روحی اطرافیان را به خود می گیرید. پس ترجیحا با افرادی در ارتباط باشید که روحیه شاد و خوبی دارند. تا می توانید شنونده باشید و از حرف زدن بپرهیزید.