Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 20 دی ماه 93

فال روزانه 20 دی ماه 93

فروردین

امروز سرشار از انرژی هستید. برای اینکه سلامت جسمانی خوبی هم داشته باشید، همین امروز در باشگاه ثبت نام کنید. به نوع غذاهایی که می خورید توجه داشته باشید و تغذیه خود را تصحیح کنید. زمانی را برای مرتب کردن خانه و میز کارتان را تمیز کنید. اگر مجرد هستید به هیچ عنوان نخستین قرارتان را برای امروز فیکس نکنید. اگر متاهل هستید هم بیشتر سرتان را با کارهای خود گرم کنید. از فرصت امروز برای کسب انرژی و دوباره سرحال شدن استفاده کنید.

اردیبهشت

با صدای بلند آواز بخوانید. امروز هیجانات مثبت و خلاقیت شما زیاد خواهند بود. خیلی راحت می توانید با اطرافیان در مورد اشتیاقات خود حرف بزنید. یا طرح هایتان را روی کاغذ پیاده کنید. متوسط نباشید. امروز همه چیز در بالاترین حد قرار دارند. شما هم بیشترین استفاده را از آنها ببرید. هیجانات عاشقانه را امروز کم کنید. بیشتر در عالم خیال خود باشید و به علاقه مندی های شخصیتان برسید. اگر مجرد هستید، امروز زمان مناسبی برای آغاز رابطه نیست.

خرداد

امروز در خانه حس آرامش بیشتری خواهید داشت. هر جا که باشید می خواهید به خانه بازگردید و از انرژی های خوب این فضا استفاده کنید. از آرامش و ریلکس بودنی که امروز دارید استفاده کنید. روی برنامه های شخصی خود تمرکز کنید تا آنها را به انجام خوبی برسانید. مثلا در باشگاه ثبت نام کنید. برای تغذیه خود برنامه غذایی سالم و گیاهی تعیین کنید. از نظر احساسی امروز همانند اسفنج هستید. همه حس ها را جذب می کنید. پس سعی کنید در اطرافتان انسان های مثبت با حس های خوب باشند.

تیر

امروز تا می توانید حرف بزنید و با اطرافیان در تعامل مستقیم باشید. دوستان جدید پیدا کنید. یا با همکاران موضوع کاری پیش بکشید و در مورد آن ساعت ها با هم همفکری و صحبت کنید. این کار باعث می شود تا از در جمع بودن احساس آرامش و خوشایند داشته باشید و در کنارش کارهایتان را نیز به انجام برسانید. حتی می توانید به دیدار همسایه های جدید بروید و با آنها آشنا شوید. اگر حس بی حالی یا تنبلی دارید، با صحبت کردن با عشقتان می توانید آن را برطرف کنید.

مرداد

امروز بیشتر وقت خود را روی کار و اهداف خود بگذارید. با انرژی خوب روزتان را آغاز کنید و با دید مثبت، با همکاران تعامل داشته باشید. به این فکر کنید که چگونه می توانید برای ثبات بیشتر شغلتان ایده پردازی کنید. احتمالا امروز بحث هایی در مورد درآمد بیشتر یا شغلی دیگر وجود خواهد داشت. بین دوراهی قرار دارید. از یک طرف علاقه تان به کار است و از طرفی درآمدهای متفاوت این دو. باید ببینید چه چیزی بیشتر برایتان ارزش دارد و سپس تصمیم بگیرید. امروز با فرد موردعلاقه تان به یک مکان تفریحی گرم بروید و ساعت ها در کنار هم شادی و آرامش را تجربه کنید.

شهریور

امروز حس و حالتان به گونه ای است که می توانید روی پروژه های کاری خود تمرکز کنید. البته ابتدا باید خواسته های درونی خود را کشف کنید. شاید لازم باشد برای سلامتی و نوع تغذیه خود هم برنامه ریزی کنید. با فکر کردن به همه موارد، برای زندگی خود تعریف تازه ای بسازید. همه نگاه ها به سمت شما است، پس کارهایتان را با توجه و دقت بیشتری انجام دهید. اگر مجرد هستید، این را بدانید دوستی هایی که امروز آغاز می شوند دوامی نخواهند داشت. پس اگر دنبال رابطه پایدار هستید، امروز را بی خیال شوید.

مهر

آرام باشید. ریلکس باشید. امروز می توانید آرامشی که کائنات برایتان تعیین کرده است را با همه وجود حس و استفاده کنید. به کارهای خانه برسید. اتاقتان را تمیز کنید. میز کار خود را مرتب کنید. با توجه به وقت آزاد خود، برنامه ریزی و در باشگاه ثبت نام کنید. امروز می خواهید از بقیه فاصله داشته باشید. حساسیت زیادی خواهید داشت و بهتر است تنها باشید. امروز به ندای درونی خودتان گوش کنید. امروز بی خیال کامپیوتر و دنیای اینترنت بشوید و سرگرمی های مفیدتر برای خود پیدا کنید.

آبان

امروز ارتباط بسیار بهتری با دنیا برقرار خواهید کرد. خیلی بهتر می توانید مفاهیم مختلف زندگی را درک کنید. با معنای بیشتر و اهداف مشخص تر کارهایتان را انجام می دهید. اما از نظر روحی تصورتان این است که زندگی آن طور که می خواهید نیست و باید در آن تغییر ایجاد کنید. از اطرافیان انرژی بگیرید و خودتان را در جمع آنها قرار دهید. همانند اسفنج می توانید حس های خوب را جذب کنید. اگر عشقتان سردتر از همیشه است، نگران نباشید. خیلی سخت نگیرید و بگذارید امروز تمام شود. همه چیز دوباره عادی خواهد شد.

آذر

امروز انرژی زیادی دارید و همین موجب می شود ساعات بیشتری در محل کار باشید. این مساله موجب تعجب اطرافیان می شود. اما خودتان حالتان با این کار خوب است. اشتیاقات و هیجانات شما امروز زیاد است و ممکن است واکنش های متفاوتی از خود نشان دهید. خیلی به خودتان سخت نگیرید. به یاد داشته باشید زندگی ماراتون نیست که سریع تر آن را به پایان برسانید. آهسته و پیوسته قدم بردارید و از زیبایی ها لذت ببرید. اگر مجرد هستید، امروز با کسی قرار نگذارید زیرا دوستی هایی که امروز شکل می گیرند، پایدار  نخواهند بود.

دی

شیرجه زدن در دریاهای مکزیک؟ خوردن قارچ های کبابی در اسکاندیناوی؟ امروز هیجانات شما زیاد است و دوست دارید چیزهایی را امتحان کنید که بسیار عجیب و دور از دسترس هستند. برای اینکه این تیپ رویاها را واقعی کنید، باید چشم انداز وسیع تری برای زندگی خود ترسیم کنید. فلسفه زندگی خود را تغییر دهید و اثرات مثبت آن را ببینید. از انسان هایی که دنیای آنها از شما بسیار متفاوت است، دوری کنید. عشق و عاطفه در زندگی فراز و فرود زیادی دارد. بعضی روزها حرارت عشق زیاد، بعضی روزها کم هستند. این مساله نباید شما را نگران کند.

بهمن

امروز با شریک مالی خود صحبت های عمیق داشته باشید. مطمئن شوید که از حمایت طولانی مدت او بهره مند خواهید بود. از مشورت های فکری کارشناسان مالی برای سرمایه گذاری های درست و به جا کمک بگیرید. مهم ترین مساله برای شما این است که وضعیت مالی خود را به ثبات برسانید. اما مراقب باشید در رابطه عاطفی خود دایم در مورد پول و نگرانی های خود حرف نزنید. اگر مجرد هستید هم امروز دنبال یافتن دوست نباشید که زمان خوبی نیست.

اسفند

چه چیزی در عشق و درک متقابل برایتان جذاب تر است؟ امروز اگر آن چه از رابطه می خواهید را ندارید، خودتان را سرگرم کنید. مثلا موزه بروید. یا با دوستان برنامه تفریحی بگذارید و در جمع های شاد حاضر شوید. این را بدانید که تنها در خانه ماندن، حس های منفی را تشدید می کنند. پس بیرون بروید و شاد باشید. حس های منفی همیشه گذرا هستند و فردا برطرف خواهند شد. اگر لازم می دانید که با عشقتان حرف بزنید، بهتر است مراقب کلمه هایی که انتخاب می کنید، باشید.