Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 16 دی ماه 93

فال روزانه 16 دی ماه 93

فروردین

با صدای بلند زندگی کنید. امروز حمایت کائنات را دارید و می توانید خود و استعدادهای خود را به دیگران نشان دهید. مثبت به زندگی نگاه کنید تا آنچه که شایستگی آن را دارید، به دست بیاورید. خلاقیت و حس های هنری شما امروز زیاد هستند. می توانید یک اثر هنری بسیار عالی بسازید و آن را در دنیای مجازی با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا بیننده های بیشتری داشته باشد و مورد تحسین اطرافیان قرار بگیرید. با  دوستان بیشتر حرف بزنید و در مورد احساسات واقعی خود بگویید. امروز با دوستان بیرون بروید و لحظه های شادی برای خود رقم بزنید.

اردیبهشت

مراقب خودتان باشید. از نظر احساسی بسیار حساس شده اید  هر حرف یا رفتاری می تواند موجب نارحتی شما بشود. اما مراقب باشید. شما مسوول رفتارهای خود هستید و نباید طوری باشید که دیگران از آن سواستفاده کنند یا موجب تخریب موقعیت اجتماعی شما بشود. گاهی لازم است خودتان را در سختی بیندازید اما اجازه ندهید وجهه اجتماعی شما خراب شود. خیلی روی احساسات رفتار نکنید. به جای آن از موضوعی که ناراحتتان می کند به طور منطقی با طرف مقابل حرف بزنید. کلید پایداری رابطه های عاطفی، صداقت، مسوولیت پذیری و احترام است. هر چه بیشتر احترام بگذارید، بیشتر محبت و یکرنگی دریافت خواهید کرد.

خرداد

از اینکه از دوستان یا همکاران خود کمک طلب کنید، هراسی به دل راه ندهید. هر انسانی گاهی به حمایت های فکری و روحی اطرافیان نیاز دارد و شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. در پروژه های کاری از همکاران کمک بگیرید و تنهایی آنها را به انجام نرسانید. البته مسوولیت درخواست های خود را نیز به عهده بگیرید. با خودتان صادق باشید و بیهوده مسایل کوچک را بزرگ نکنید. اگر فکر می کنید نمی توانید استرس های خود را کنترل کنید، به مشاور مراجعه کنید. در رابطه عاطفی هم باید حرف بزنید. اگر مشکلی هست فقط با حرف درست می شود. آدم ها توانایی خواندن فکر همدیگر را ندارند، پس انتظار نداشته باشید طرف مقابلتان همه حس های شما را درک کند.

تیر

برای خود هدف تعیین کنید. با مهیا کردن امنیت کامل در این مسیر قدم بردارید. ابتدا امنیت شغلی و سپس مسایل مالی را در اولویت قرار دهید. این را بدانید که امروز تحت حمایت کائنات قرار دارید. خودتان هم چشم اندازهای بزرگ برای آینده تان متصور شوید. اگر استرس های کاری شما را می رنجاند، ساعاتی را برای مطالعه کتاب یا تماشای فیلم اختصاص دهید تا کمی آرام شوید و فکرتان از موضوع کار منحرف شود. مسایل مالی در رابطه عاطفی هم خودنمایی می کنند و نگرانی هایی برای شما به وجود می آورد. اما به جای ناراحتی با عشقتان حرف بزنید و از او بخواهید که  بریا مدتی به مکان های ارزان بروید و تفریحات کم هزینه تر داشته باشید.

مرداد

آیا به اندازه کافی خودتان را قبول دارید؟ اگر اعتماد به نفس لازم برای انجام کارها را ندارید، ممکن است در تکمیل پروژه های کاری خود با مشکل مواجه شوید. به خودتان بیشتر ایمان داشته باشید. خلاقیت و استعداد هنری شما زیاد است و می توانید از آن برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده کنید. در مورد طرح هایتان با اطرافیان مشورت کنید. به ندای درونی خود اعتماد داشته باشید. فقط باید مرز میان رویا و واقعیت را مشخص کنید. تعادل احساسی لازم میان کار و زندگی را به وجود بیاورید. با عشقتان در مورد خواسته هایتان حرف بزنید. از او بخواهید تا شما را حمایت احساسی کند. با حرف زدن و مشورت می توانید صمیمت بیشتری با هم حس کنید و سوتفاهم ها را از میان بردارید.

شهریور

از سرعت خود بکاهید. با این هیجانی که کار می کنید، در آخر فقط خستگی برای شما باقی خواهد ماند. مراقب روحیه خود باشید. برای این منظور باید برنامه کاری و زمانی داشته باشید. وقت بیشتری را با خانواده سپری کنید تا از آرامش وجود آنها بتوانید فشارهای کاری و استرس های منفی را از میان بردارید. اگر خیلی حساس و نکته سنج باشید، همه رفتارها روی اعصاب شما خواهد بود و فقط خودتان را آزار می دهید. به موقعیت اجتماعی خود توجه داشته باشید و واکنش های هیجانی و منفی نشن ندهید. امروز لازم است کمی تنها باشید. امروز احساسات شما زیاد هستند و می توانید با بودن در کنار عشقتان باتری های خود را دوباره شارژ کنید و کمی آرامش به خو هدیه کنید.

مهر

امروز همه کارهای شما به جمع و آدم ها وابسته است. در میان آنها باشید و از انرژی هایشان استفاده کنید. هر چه قدر بیشتر در میان آدم هایی باشید که دوستشان دارید، احساسات مثبت بیشتری خواهید داشت. حتی می توانید در کارهای خریه و مردمی شرکت کنید. مکالمه و صحبت آبا آدم ها موجب کم شدن احساسات منفی شما می شود. البته این را نیز در نظر داشته باشید که حساسیت روحی شما امروز زیاد است و ممکن است واکنش های ناخواسته داشته باشید. بیشتر روی این مساله تاکید و توجه داشته باشید. موقعیت اجتماعی شما بسیار مهم است. اگر قرار است  امروز نخستین قرار ملاقات با فرد موردعلاقه خود را داشته بشاید، از میران استرس های خود بکاهید و شاد باشید.

آبان

امروز همه جانبه موفقیت با شما است. برنامه ریزی طولانی مدت برای کارهای خود داشته باشید. برای مسایل مالی هم امروز می توانید از کارشناسان یا دوستان موفق، مشورت بگیرید. پارامترهای مهم را در نظر بگیرید و خرج های اضافه را کنار بگذارید. این را بدانید که نظم در کار باعث می شود خیلی سریع تر به اهداف خود برسید و پروژه های کاری را با کیفیت بهتر به انجام برسانید. از دیگران هم کمک بگیرید. شما یک‌تنه نمی توانید از عهده همه مسوولیت ها بر بیایید. برای عشق خود چشم انداز بلندتری متصور شوید. اگر تصمیمات جدی دارید، امروز چند ساعتی با خود خلوت و در مورد آن عمیق تر فکر کنید.

آذر

محدودیت؟ امروز دلتان نمی خواهد در هیچ زمینه ای محدود باشید. از همه چهارچوب هایی که تاکنون برای خود ساخته اید رها شوید و نگذارید حس های منفی یا استرس، روزها و لحظه های شاد شما را از بین ببرد. هیجان زندگی خود را بیشتر کنید. به اینکه کائنات حامی شما است، شک نداشته باشید. سرعت کارها را کم و کیفیت آنها را زیاد کنید. نفس های عمیق بکشید و آرام باشید. خوش بینی خود را به مسایل  بیشتر کنید و با عشقتان برای تفریح یا سفرهای هیجان انگیز برنامه ریزی کنید. اگر تنها هستید، امروز این فرصت را دارید تا با نیمه گمشده خود ملاقات کنید.

دی

امروز مسایل مالی برایتان اهمیت بسیار پیدا می کند. یعنی بیشتر وقتتان را صرف برنامه ریزی برای پول های خود سپری خواهید کرد. در این حوزه می توانید از دیگران کمک بگیرید. اینکه تنهایی بخواهید برای بودجه حاضر برنامه ریزی کنید، ایده خوبی نیست. از خانواده کمک فکری بگیرید. برای اینکه در کار خود موفق باشید باید به آنها نظم ببخشید و با دیسیپلین مسوولیت های خود را به انجام برسانید. از عشق چه می خواهید؟ امروز با خودتان خلوت کنید تا بدانید دقیقا از یک رابطه چه می خواهید. سپس می توانید از عشقتان انتظار داشته باشید که همان طور که دوست دارید با شما رفتار کند.

بهمن

کار گروهی ارزش بسیاری دارد. بدون همفکری دیگران پروژه های خود را آغاز نکنید. البته امروز حساسیت روحی بالایی دارید که موجب می شود با هر حرف و رفتاری سریع واکنش نشان دهید. خیلی مراقب رفتارهای خود باشید. آستین های خود را بالا بزنید. امروز باید برای همه جنبه های زندگی و کارهای خود برنامه ریزی کنید. باید به آنها سامان ببخشید. روی احساسات خود کنترل داشته باشید و با منطق بیشتر به سوی موفقیت پیش بروید. عشقتان امروز به توجه شما نیاز دارد. با گوش کردن به حرف های او می توانید موجب خوشحالی او بشوید. در رابطه دونفره، انسان ها آینه رفتاری هم هستند. هر چه می دهید، همان را دریافت می کنید.

اسفند

امروز باید بیشتر روی سلامت جسمی و روحی خود تاکید داشته باشید. با تغذیه خود توجه کنید. از خوراکی های مضر پرهیز کنید. برای کارهای روزانه خود لیستی از کارهای در دست انجام تهیه کنید. با ایجاد تغییر در مسایل روزانه زندگی، تغییرات بزرگی را در زندگی شاهد خواهید بود. عادت های مثبت برای خود بسازید. امروز زمان یادگیری است. کتاب ها را به دست بگیرید و در حوزه کار خود مطالعه را آغاز کنید. در اینترنت نیز می توانید راهکارهای لازم برای پیشبرد اهداف خود را بیابید. اگر تنها و مجرد هستید، امروز می توانید در دنیای مجازی دوستان تازه پیدا کنید و در مورد خود و اهداف و اخلاقتان حرف بزنید.