Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی

پیست تاریکدره همدان میزبان علاقمندان به اسکی

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بازگشایی پیست اسکی تاریکدره خبر داد و گفت: مسیر پیست اسکی با همکاری اداره‌کل راهداری استان همدان بازگشایی شد.

جذب هفت بازیکن جدید در تیم فوتبال پاس همدان

مدیر تیم فوتبال پاس همدان گفت: هفت بازیکن جدید با صلاحدید کادر فنی پاس به این تیم ملحق شدند.

مربی نماها بلای جان باشگاه‌های‌ ورزشی همدان

فعالیت برخی مربی نماهای بدون مدرک مربیگری در برخی رشته‌ها و باشگاه‌های‌ ورزشی همدان این روزها بلای جان شده است که این موضوع مهم، نظارت بیشتری را از سوی مسوولان مرتبط می طلبد.

دستور استاندار همدان برای کمک به هیات های ورزشی

استاندار همدان با قدردانی از عملکرد جامعه ورزش استان همدان در عرصه‌های قهرمانی و همگانی، دستور کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی را برای خرید تجهیزات هیات‌های ورزشی اعلام کرد.

آینده مبهم تیم فوتبال شهرداری همدان در پی اختلاف شورانشینان

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی شانزدهم مهرماه جاری آغاز می‌شود که اعضای شورای اسلامی شهر همدان همچنان بر تیمداری در این مسابقات اختلاف نظر دارند و این مساله آینده تیم شهرداری را در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ساخت پیست‌های شهری دوچرخه‌سواری در همدان

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان همدان گفت: با رایزنی هیئت دوچرخه‌سواری استان با شهرداری همدان ایجاد چند پیست دوچرخه‌سواری شهری در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته است.

لایحه حمایت شهرداری همدان از تیم فوتبال با قانون مغایرت دارد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با اشاره به تصویب لایحه حمایت شهرداری از تیم فوتبال، گفت: دیوان محاسبات طی نامه‌ای اعلام کرده که این عمل مغایر با قانون است.

سورپرایز رونالدو در لحظه ورود به ایران!

پس از اینکه مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی حل شد، خبرهایی به گوش رسیده که می‌تواند در نوع خودش جالب باشد.

بلاتکلیفی در فوتبال حرفه‌ای همدان/ از وضعیت بغرنج پاس تا سردرگمی مدیران باشگاه شهرداری

درحالی که مسابقات لیگ دسته دوم و سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به زودی آغاز خواهد شد، نمایندگان فوتبال همدان در این مسابقات بلاتکلیف هستند.

۱۵ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان همدان افزوده شد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: با تکمیل و آماده سازی هشت طرح مختلف، ۱۵ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان افزوده شد.

بازگشایی استخر بانوان همدان پس از ۴ سال وقفه

با حضور استاندار همدان استخر بانوان پس از چهار سال وقفه بازگشایی شد و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گرفت.

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در همدان آغاز شد

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو پس از سال ها توقف در شهر همدان آغاز شد و مدیران شهری و پلیس راهور در حرکتی نمادین بخشی از مسیر بلوار ارم تا میدان قائم را رکاب زدند.

بلاتکلیفی باشگاه پاس و نامشخص بودن وضعیت اسپانسری پتروشیمی هگمتانه

پتروشیمی هگمتانه با شرط اینکه مواد اولیه و خام این شرکت توسط مسئولان استان تأمین شود وارد گود اسپانسری باشگاه پاس شد اما هم‌اکنون در فاصله کمی که برای شروع بازی‌های لیگ مانده نه تکلیف این شرکت مشخص است و نه تکلیف باشگاه پاس و حاشیه‌های این باشگاه روزبه‌روز بیشتر می‌شود.