Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ۶ مرکز مشاوره و همسان گزینی ازدواج در همدان آماده بهره برداری شد

۶ مرکز مشاوره و همسان گزینی ازدواج در همدان آماده بهره برداری شد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۶ مرکز مشاوره و همسان گزینی ازدواج با اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان کشور در این استان آماده بهره برداری شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی حقیقی اظهار کرد: این مراکز شامل چهار مرکز مشاوره و ۲ مرکز همسان گزینی است که در هفته جاری افتتاح خواهند شد.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی مراکز مشاوره و همسان گزینی ازدواج دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان تعداد آن‌ها در سطح استان به ۳۰ مرکز مشاوره و هشت مرکز همسان گزینی خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: رشد ۲ برابری تعداد مراکز مشاوره ازدواج را از نیمه دوم سال گذشته تا به امروز شاهد هستیم ضمن اینکه هشت مرکز همسان گزینی نیز از نیمه دوم سال قبل تا به امروز در استان همدان افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ و سنت حسنه ازدواج با محوریت این اداره کل تدوین شده است که همزمان با هفته ازدواج در سطح استان اجرا می‌شود.

حقیقی ادامه داد: افتتاح مرکز وصال شیرین با هدف تسهیلگری و کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی افزود: امسال بنا داشتیم همانند سال‌های اخیر جشن‌های وصال همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سراسر استان برگزار کنیم که به احترام رحلت آیت الله طه محمدی عالم عالیقدر و شهادت آیت الله رئیسی و همراهان این جشن‌ها به زمانی دیگر موکول شد.

حقیقی یادآور شد: نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح استان همدان و همچنین تولید محتوای رسانه‌ای جهت نشر در فضای مجازی با عنوان نمایشگاه مجازی هفته ازدواج از جمله برنامه‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده با هدف ترویج ازدواج آسان بین جوانان در هفته ازدواج است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: تدارک برنامه‌های ویژه تلویزیونی و رادیویی هفته ازدواج با همکاری صدا و سیمای استان همدان با هدف ایجاد نشاط عمومی و همچنین تشویق به ازدواج آسان و پایدار از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی، برگزاری همایش مشاوره‌ای "ازدواج کی وقتشه ۵" نیز با حضور فرشته آزادنیا از اساتید دانشگاهی و همایش تقدیر از فعالان و تسهیلگران ازدواج از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن