Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دریافت جریمه از محتکر ۵۱۹ دستگاه پکیج و رادیاتور در همدان

دریافت جریمه از محتکر ۵۱۹ دستگاه پکیج و رادیاتور در همدان

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه ۷۴ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریالی برای احتکار ۵۱۹ دستگاه پکیج و رادیاتور در انبار یک واحد صنفی در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد موسی فلاح افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده احتکار دستگاه پکیج و رادیاتور به ارزش ۲۱ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر الزام عرضه کالاهای کشف شده به پرداخت جریمه میلیاردی محکوم کرد.

فلاح خاطر نشان کرد: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه این واحد صنفی را دریافت کرد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت پیرامون کشف کالا در یک انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

جریمه شرکت مونتاژخودرو، تاوان دریافت وجه اضافه از مشتری

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان نیز از محکومیت ۱۶۱ میلیارد ریالی برای یک شرکت مونتاژ خودرو به دلیل دریافت وجه اضافه از مشتری خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: پرونده یک شرکت برای دریافت ۱۶ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال وجه اضافه در فروش خودرو در شعبه دوم اداره کل تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی و رعایت نکردن ضوابط قیمت گذاری شورای رقابت، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن این مبلغ در حق شاکیان، شرکت را به پرداخت ۱۶۱ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی اظهار کرد: با گزارش بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و شکایت ۶ نفر از مشتریان از یک شرکت مونتاژ خودرو، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن