Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بودجه استان همدان در حوزه آموزش افزایش خوبی داشته است

بودجه استان همدان در حوزه آموزش افزایش خوبی داشته است

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در دولت سیزدهم، نگاه ويژه‌ای به نظام تعلیم و تربیت شده است، گفت: بودجه استانی در حوزه آموزش، افزایش خوبی داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، رسول شیدایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه گل تپه، ضمن تسلیت ایام سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، قیام خونین ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت، نقش نهاد آموزش و پرورش را در حوزه فرهنگ سازی، بسیار خطیر دانست و اظهار کرد: یکی از رسالت‌های دستگاه آموزشی، تربیت نیروی انسانی است، مجموعه شوراها، می‌توانند به عنوان بستر در عرصه تقویت همدلی، همیاری و ایجاد هم گامی و مشارکت همگانی، به نظام آموزشی و تربیتی، کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در دولت مردمی به آموزش و پرورش نگاه جدی شده است افزود: در این دوره، برنامه‌ریزی‌ها، هدف گذاری‌ها و جهت گیری‌ها، بیشتر به سمت کارآمدتر شدن این نهاد، معطوف شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: بودجه استانی در این عرصه در مقایسه با دوره گذشته، رشد داشته است به طوری که در سال جاری به عدد بیش از ۷ درصد، ارتقا یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه توسعه فضاها، اقدامات محسوس بوده است تصریح کرد: از طریق طرح‌های همیاری و جهادی نسبت به افزایش سرانه محیط‌های ورزشی مدرسه‌ای، اقدام صورت گرفته است.

شیدایی ادامه داد: در طول سه سال اخیر، در حوزه احداث زمین چمن مصنوعی که با هدف تقویت ورزش و سلامت دانش آموزان بوده، حدود ۷۰ ورزشگاه درون مدرسه‌ای ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش تجهیز هنرستان‌هاست، رویکرد اصلی رسیدگی به این مراکز آموزشی است، همچنين بحث توسعه اردوگاه ها و‌خوابگاه ها نیز از اولویت‌هایی است که دنبال خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن