Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی معدوم سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در یکی از قصابی‌های همدان

معدوم سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در یکی از قصابی‌های همدان

مدیرکل دامپزشکی استان همدان از ضبط و معدوم سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف از یکی از قصابی‌های همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمودرضا رسولی اظهارکرد: بازرسی‌ها توسط مجموعه دامپزشکی به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده از تمامی سطح مختلف شهر، حاشیه شهر و داخل شهر بازرسی انجام می‌شود.
وی افزود: نظارت و بازرسی از مراکز عرضه و توزیع گوشت و مواد خام دامی و قصابی‌ها به صورت مداوم انجام می‌شود و در این راستا در عصر روز گذشته ۲۰ مهر ماه از یک قصابی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف ضبط و معدوم سازی شد.
مدیر کل دامپزشکی استان همدان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ضبط و معدوم سازی ۲۹۱ کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی توسط بازرسین دامپزشکی همدان خبر داد و گفت:در پی بازرسی صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی مقدار ۲۹۱ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی از یک واحد صنفی کشف، ضبط و امحاء شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از بهداشت و سلامت عمومی جامعه و همچنین تلاش در راستای تحقق شعار نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره، بازرسان بهداشتی دامپزشکی استان در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر  فعالیت خود را با هدف نظارت بر مراحل تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی به‌صورت مرتب و روزانه انجام می‌دهند.
وی افزود: در پی بازرسی کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی این اداره از واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر همدان، مقدار ۲۹۱ کیلوگرم گوشت مرغ به‌علت انقضاء تاریخ مصرف درحضور کارشناسان تعزیرات حکومتی امحاء شد.
دکتر رسولی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی می‌توانند به مجموعه دامپزشکی موضوع را از طریق سامانه ۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی کنند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن