Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اخلاق محوری و خدامحوری آیت‌الله طه محمدی الگوی سیاسیون و مسئولان باشد

اخلاق محوری و خدامحوری آیت‌الله طه محمدی الگوی سیاسیون و مسئولان باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید براینکه مردم همدان قدردان «آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی» هستند، گفت: در ایام انتخابات اخیر خبرگان رهبری اخلاق بزرگوارانه را در عرصه انتخابات از ایشان دیدیم که این درسی است برای کسانی که در عرصه سیاست و مسئولیت هستند که اخلاق محوری و کار برای خدا الگوی آنها باشد.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت الله حبیب‌اله شعبانی موثقی در مراسم تشییع پیکر آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده پیشین ولی‌فقیه در استان همدان، با تأکید بر اخلاق محوری و خدا محوری در عرصه سیاست و مسئولیت، اظهارکرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و این رفتار آیت‌الله طه محمدی درسی است برای کسانی که در عرصه سیاسی حضور دارند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله طه محمدی در سال ۶۲ برای اقامه نماز جمعه شهر فامنین حضور یافت، تصریح کرد: ایشان در سال ۸۳ امامت جمعه شهر همدان و نمایندگی ولی فقیه استان همدان را برعهده داشت.

شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: در طول ۱۴ سالی که به عنوان امام جمعه در همدان حضور داشت فعالیت‌های اجتماعی، علمی و حضور در یادواره‌ها و منبرها را داشته و در کنار مردم زحمات زیادی کشیدند و حضور مردم همدان در این مراسم نشان دهنده قدردانی از این شخصیت برجسته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهارکرد: آیت الله محمدی از سال ۴۲ در عرصه فعالیت‌های انقلابی حضور داشت و ترویج فرهنگ اسلام را از همان زمان آغاز کرد.

مراسم تشییع پیکر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده پیشین ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان و فامنین صبح امروز با حضور جمع کثیری از طلاب، روحانیون، مسئولان و مردم شهر همدان برگزار شد.

با موافقت خانواده آیت‌الله طه محمدی، مکان دفن ایشان در گلزار شهدای شهرستان همدان و در جوار حضرت آیت‌الله موسوی همدانی(ره) و سردار شهید حاج حسین همدانی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن