Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دشمن اگر اقدامی علیه ما شروع کند، بداند که تمام‌کننده نیست

دشمن اگر اقدامی علیه ما شروع کند، بداند که تمام‌کننده نیست

ارشدنظامی آجا در استان همدان با بیان اینکه سربازان ما در حیات خلوت استکبار قرار دارند،گفت: توانایی آفندی داریم اما شروع کننده جنگ نیستیم ولی اگر دشمن اقدامی علیه ما شروع کند، بداند که تمام‌کننده نیست .

به گزارش "همدان نیوز"، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی ۳۱ شهریور، در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان همدان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه عطف و برگ زرین انقلاب و عرصه میدان حضور آحاد مردم به رهبری امام خمینی (ره) است.

مرادبکی تصریح کرد: نتیجه دفاع مقدس پیروزی مطلق بود چون قیام ما درراستای خط سرخ کربلا قرار داشت و اعتقاد کامل داشتیم پیروزی از آن ماست و ثابت کردیم که ایران و ایرانی برای دفاع از دین و نظام و ناموس ایستاده است.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی در تمام مردم و به ویژه نیروهای نظامی موج میزند با تمام توان در گام دوم در پیش هستیم، مطرح کرد: برخی مواقع به واسطه رافت اسلامی رفتار می‌کنیم و برخی وهم برشان می‌دارد و اقدامات رذیلانه انجام می‌دهند و از این شرایط استفاده می‌کنند.

ارشد نظامی آجا در استان همدان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح در همدان، تأکید کرد: ما منتظر دشمن نمی‌مانیم و سربازان ما در حیات خلوت استکبار قرار دارند. ما توانایی آفندی داریم اما شروع کننده نیستیم ولی اگر دشمن اقدامی علیه ما شروع کند بداند که تمام کننده نیست و اگر ضد انقلابی نسبت به آرمان‌ها انقلاب، نیت سوئی داشته باشد پاسخی پشیمان کننده می‌دهیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن