Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس زمین سه هزار و ۵۰۰ تقاضی طرح مسکن ملی در همدان فراهم نشده است

زمین سه هزار و ۵۰۰ تقاضی طرح مسکن ملی در همدان فراهم نشده است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: درحال حاضرتنها برای ۱۵۰۰ نفر متقاضی ثبت‌نام شده طرح مسکن ملی در همدان زمین تامین شده است وبرای ۳ هزار و پانصد نفر متقاضی ثبت نام شده با وجود واریز وجوه، زمینی برای ساخت مسکن آنها در نظر گرفته نشده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام دکتر احمد حسین فلاحی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مدتی است بررسی وضعیت پروژه‌های استان را در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: مسئول بررسی پروژه‌های استان در مجلس دکتر مفتح هستند و ما نیز این پروژه‌ها را از طریق مجلس پیگیری می‌کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان  بیان کرد: افتتاح پروژه های نیمه تمام و یا کلنگ زنی برخی پروژه‌ها و واگذاری آن به دولت آینده به این دلیل که در مردم ایجاد توقع می کند اخلاقا درست نیست.
فلاحی مطرح کرد: امروز برخی پروژه‌های استان نیمه تمام مانده و به دلیل عدم تخصیص اعتبار، پیشرفت فیزیکی مناسب را ندارند که باید برای آن‌ها فکری کرد.
وی ادامه داد: برخی پروژه‌های فعال در همدان نیز مانند برخی تقاطع‌های غیر هم‌سطح نیز با بودجه‌های استانی و با پول مردم در حال ساخت هستند در حالی که ساخت آنها نیازمند اعتبار ملی است.
رییس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: کنارگذر شرقی و غربی، ایستگاه راه آهن همدان، خط آهن همدان_ سنندج، ساخت ایستگاه بهار لالجین و بهبود وضعیت جاده مراد بلاغی در نهاوند از جمله پروژه‌هایی هستند که باید با تأمین اعتبار مناسب و پیگیری‌های لازم در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.
وی اظهار داشت: پروژه‌های اشتغالزایی استان مانند منطقه اقتصادی ویان و جهان‌آباد  نیز به دلیل عدم تخصیص پساب و محصور شدن این پساب در نیروگاه غیر فعال شده و سرمایه‌گذاران به همین دلیل حاضر به سرمایه‌گذاری در این منطقه نیستند، مشکلی که باید به زودی برطرف شود.
فلاحی ادامه داد: تامین زمین برای متقاضیان مسکن ملی در استان از دیگر اقداماتی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد چرا که تنها برای 1500 نفر متقاضی ثبت‌نام شده زمین تامین شده است و 3 هزار و پانصد نفر متقاضی ثبت نام شده با وجود واریز وجوه، زمینی برای ساخت مسکن آنها در نظر گرفته نشده است./تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن