Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی دریافت جریمه میلیاردی قاچاق ۸۷ دستگاه لوازم خانگی در همدان

دریافت جریمه میلیاردی قاچاق ۸۷ دستگاه لوازم خانگی در همدان

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه یک میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریالی برای قاچاق ۸۷ دستگاه انواع لوازم خانگی در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد موسی فلاح افزود: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق ۸۷ دستگاه انواع لوازم خانگی به ارزش ۹۶۹ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت ۹۶۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته فلاح، همچنین شعبه در ازای خودروی حامل کالا به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق ، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه یک میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریالی این واحد صنفی را دریافت کرد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف کالا از یک خودرو سوواری در محور همدان به قهاوند ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وی از جریمه ۳۹۴ میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق ۲ دستگاه کولر گازی به ارزش ۱۹۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

فلاح افزود: این شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.

به گفته وی، همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل کالا، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت ۱۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

معاون قضائی تعزیرات حکومتی همدان افزود: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی کبودرآهنگ پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو وانت ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن