Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۴ تن چوب قاچاق در استان همدان

کشف ۱۴ تن چوب قاچاق در استان همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در شهرستان بهار و ۴ تن در شهرستان درگزین خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ مجتبی محمدی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک می شوند.

وی افزود: در همین راستا کامیون متوقف که در بررسی از آن مشخص شد خودروی فوق حامل 6هزار لیترفراورده نفتی از نوع گازوئیل می باشد که اقدام به حمل سوخت قاچاق کرده و در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود : در این رابطه کامیون موصوف توقیف و مقدار 6 هزار لیترسوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش2میلیاردو 400میلیون ریال کشف و یک نفر دستگیر که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد.

کشف حدود 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف مقدار یک هزار و800 لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری 2 نفر در بخش قهاوند همدان خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران حین گشت زنی در بخش قهاوند شهرستان همدان به 2 دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی بعمل آمده از خودروهای مذکور مقدار یک هزار و800 لیتر سوخت قاچاق کشف که با تشکیل پرونده، تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ نجفی صالح عنوان کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره 110 یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن