Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ‌دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل در همدان

‌دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل و کشف ۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقتهای متعدد منزل با این شیوه و شگرد که سارقان اغلب شبانه به خصوص در ایام پایانی هفته و در ساعات 1900 الی 2300 با شناسایی منازل آپارتمانی پس از اطمینان از خالی بودن از سکنه در فرصت مناسب با استفاده از ابزار آلات و ادوات از جمله دیلم و پیچ گوشتی وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاءکم حجم می‌کردند که با توجه به سریالی و باندی بودن سرقت ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: پس از شناسایی متهمان در اقدامی غافلگیرانه نامبردگان حین تردد در مسیر اتوبان تهران قزوین متوقف و متهمان که 3 نفر بودند، دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

اسدبیگی افزود: از متهمان تحقیق که در مجموع به 9 فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: سارقان با پرسه زدن در محل‌های سرقت و شناسایی منازل مورد نظر و اطمینان از خالی بودن آنها اقدام به تخریب درب منازل و سرقت اشیاء کم حجم می‌کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن