Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث بزهکاری پیچیده شده است/ حرکت پلیس به سمت هوشمندسازی

بزهکاری پیچیده شده است/ حرکت پلیس به سمت هوشمندسازی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ناجا در سالهای اخیر توجه ویژه ای به موضوع هوشمندی پلیس داشته و به این سمت پیش رفته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته ناجا با تبریک این هفته به همسنگران، همکاران و خانواده بزرگ ناجا اظهار داشت: شعار هفته ناجا امسال «پلیس هوشمند ، امنیت پایدار» است که این شعار برگرفته از فرمایشات رهبری انقلاب که فرمودند «مردم می خواهند پلیس، قوی و مقتدر باشد، هوشمند و پیچیده باشد» است.

وی اضافه کرد: پیچیدگی جرایم و استفاده مجرمان و بزهکاران از ابزارهای علمی و فنی پلیس را به استفاده از ابزارهای دقیق علمی و وسایل هوشمند ناگزیر کرده تا در کشف علمی جرایم، ایجاد امنیت پایدار و ثبات امنیت توفیق های خوبی به دست بیاورد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پلیس هوشمند دنبال کسب رضایتمندی شهروندان بوده و در این راستا اولویت اصلی پلیس در همه ماموریت ها رضایتمندی شهروندان از همه خدمات پلیس است که به همین منظور توسعه و ارتقای تجهیزات پلیسی ضرورتی انکار ناپذیر است.
سردار امیری افزود: استفاده از تجهیزات مدرن و امروزی در کنار ایمان قوی، تقوای الهی و بهره گیری از جوانان خلاق می تواند راه رسیدن به امنیت پایدار و پلیس در تراز انقلاب اسلامی مد نظر رهبری معظم انقلاب را فراهم کند.
وی با بیان اینکه همدان یکی از استان های امن کشور است گفت: امنیت کنونی حاکم بر کشور و استان حاصل رشادت و تلاش شبانه روزی شما و به برکت خون شهدایی است که در دفاع از حرم و حریم دقت، اهتمام و مجاهدات های لازم را داشتند.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: رضایتمندی مردم از پلیس رو به افزایش، خوب و امید بخش است هر چند عوامل نیرو خود را خدم مردم دانسته چرا که مردم شایسته و سزاوار خدمت های شایسته و بهتر هستند.
سردار امیری هفته ناجا را فرصت مناسبی برای بیان خدمات این نیرو دانست و گفت: برای ارتقای سرمایه اجتماعی، جلب مشارکت های مردمی تلاش هایی را در این عرصه باید انجام داد که در این راستا نمایش اقتدار ناجا، ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، امید آفرینی در جامعه، جلب مشارکت مردمی در تولید و ثبات امنیت، تقویت روحیه قانون مداری در مردم، افزایش محبوبیت و مقبولیت پلیس و معرفی پلیس در تراز انقلاب اسلامی از اولویت ها است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن