Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عرضه محصولات ضد فرهنگی در دکه‌های مطبوعاتی متوقف شود

عرضه محصولات ضد فرهنگی در دکه‌های مطبوعاتی متوقف شود

استاندار همدان با اشاره به لزوم ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در همدان گفت: این مراکز گاهی کالاهای ضد فرهنگی توزیع می‌کنند که می‌طلبد ذیل زیرمجموعه سازمان فرهنگی قرار گیرند و مديريت شود.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای فرهنگ عمومی استان در سالن جلسات استانداری با تاکید بر لزوم توجه به داشته‌های فرهنگی استان اظهار کرد: ثبت روزی به نام باباطاهر با توجه به غنای فرهنگی استان اقدام خوبی است و باید پیگیری شود.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در همدان عنوان کرد: این مراکز گاهی کالاهای ضد فرهنگی توزیع می‌کنند که می‌طلبد ذیل زیرمجموعه سازمان فرهنگی قرار گیرند و مديريت شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در ترویج شعائر دینی باید تلاش کرد گفت: در هر جلسه استان متناسب به آن جلسه احادیثی و بیاناتی از امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(س) قرائت و در تقویت بنیه فرهنگی و دینی در مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی کار شود.

وی از هماهنگی و انسجام صورت گرفته در استان برای اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه انتخابات مرحله دوم مجلس در شهرستان ملاير هم با انسجام‌بخشی و هماهنگی خوبی برگزار شد كه قدردان اقدامات هستيم.

قاسمی‌فرزاد با بيان اينكه در احیای بافت‌های تاریخی همدان هم نهضتی آغاز شده كه بسيار مهم است که افراد و بخش خصوصی باید تشویق‌ شوند گفت: روز گذشته پنج مورد از اين احيای بافت‌های تاريخی را بازدید کردیم كه اقدامات خوبی صورت گرفته بود و فضاهای مخروبه‌ای که می‌توانست آسیب باشد، تبدیل به محیط گردشگری شده است.

وی در خصوص معضل سگ‌گردانی بیان کرد: غالب مردم همدان متدین و اهل دین، دیانت و طهارت هستند و در خصوص عده‌ای از افراد که سگ‌گردانی می‌کنند باید اقناع شوند که این اقدام آسیب‌هایی را به دنبال دارد.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه در حوزه سگ‌گردانی باید اقدامات فرهنگی بازدارنده باشد خاطرنشان کرد: باید از جنبه اقناعی بهره ‌برد و از مشکلات آن در حوزه‌های مختلف نظير سلامت برای افراد سخن گفت؛ این موضوع در معاونت فرهنگی و اجتماعی استانداری به طور ویژه دنبال شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن