Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی مراسم بدرقه المپیکی‌ها و تجلیل از قهرمانان فراملی همدان

با حضور استاندار همدان برگزار می شود؛
مراسم بدرقه المپیکی‌ها و تجلیل از قهرمانان فراملی همدان

 

 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری مراسم بدرقه المپیکی‌ها و تجلیل از قهرمانان فراملی این استان خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمدالله چاروسایی با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه المپیکی‌ها و تجلیل از قهرمانان فراملی، اظهار کرد: روز یکشنبه سوم مردادماه این مراسم با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین استاندار همدان ساعت 10 صبح در تالار فجر همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تفاوت بزرگ این دوره با سه سال قبلی در این است که آیین تجلیل امسال با بدرقه ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی به المپیک 2016 ریو همراه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با نام بردن از کاروان همدان در المپیک، تصریح کرد: مه‌لقا جام‌بزرگ، حمیدرضا زورآوند، زهرا نجاتی و حمید اسلامی چهار سهمیه استان در المپیک و پارالمپیک ریو هستند.

وی اضافه کرد: سکینه خدابنده‌لو به عنوان مربی در تیم ملی تیراندازی و عادل برقعی به عنوان داور تنیس، دیگر نفرات اعزامی استان در المپیک 2016 خواهند بود.

چاروسایی تاکید کرد: در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی، از 53 ورزشکار، مربی و داور استان که در سال 94 افتخارآفرین بودند تقدیر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از پناهی، قره‌باغی و زارعی به عنوان سه خیر ورزشی که در سال 94 از ورزش استان حمایت مالی کردند تقدیر خواهد شد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن